• Anonym (Ehmmm)

Vanligt att yngre killar (18-22) gillar tjejer i 25-årsåldern?

Är det vanligt att yngre killar (runt 18-22) har intresse för 25-åriga tjejer eller är det mest yngre tjejer som har intresse för äldre killar?

Skulle ni tycka att det var konstigt om en 25 årig tjej och en 19 årig kille träffades? Äckligt/udda? Kan personligen inte förstå det riktigt. Har en tjejkompis som har träffat en flera år yngre kille och de är i dessa åldrar. 

• Svar på tråden Vanligt att yngre killar (18-22) gillar tjejer i 25-årsåldern?
  • Anonym (Njet)

Väldigt vanligt att gilla lite mognare kvinnor. Särskilt i de åldrarna.
    Inget konstigt, inte så många års skillnad, och ungefär samma stadie i dom åren.

• Anonym (Ehmmm)
    Anonym (Njet) skrev 2025-09-29 17:56:09 följande:

Väldigt vanligt att gilla lite mognare kvinnor. Särskilt i de åldrarna.
    Inget konstigt, inte så många års skillnad, och ungefär samma stadie i dom åren.

Men män brukar ju gilla yngre kvinnor mest?
  • Fjäril kär

Märklig fråga, dom är ju ungefär jämnåriga . Så stor skillnad är det inte.

• Anonym (18 25)
    Anonym (Ehmmm) skrev 2025-09-29 17:36:48 följande:
    Vanligt att yngre killar (18-22) gillar tjejer i 25-årsåldern?

Är det vanligt att yngre killar (runt 18-22) har intresse för 25-åriga tjejer eller är det mest yngre tjejer som har intresse för äldre killar?

Skulle ni tycka att det var konstigt om en 25 årig tjej och en 19 årig kille träffades? Äckligt/udda? Kan personligen inte förstå det riktigt. Har en tjejkompis som har träffat en flera år yngre kille och de är i dessa åldrar. 

Jag hade ett förhållande med en 24 årig tjej när jag var 18. Dejtade också lite halvt en som var 25. Ingen i tyckte det var konstigt, åtminstone sa ingen något. Jag var inte tillräckligt intresserad för att fortsätta, initiativen kom helt från tjejerna. Men det är inte ovanligt att killar i den åldern är attraherade av tjejer 25+. Seriösa förhållanden är kanske lite mindre vanliga.
  • Anonym (18 25)
    Anonym (18 25) skrev 2025-09-29 18:15:19 följande:
    Jag hade ett förhållande med en 24 årig tjej när jag var 18. Dejtade också lite halvt en som var 25. Ingen i tyckte det var konstigt, åtminstone sa ingen något. Jag var inte tillräckligt intresserad för att fortsätta, initiativen kom helt från tjejerna. Men det är inte ovanligt att killar i den åldern är attraherade av tjejer 25+. Seriösa förhållanden är kanske lite mindre vanliga.
    22+25 är ju dock jätte vanligt
  • Anonym (Njet)
    Anonym (Ehmmm) skrev 2025-09-29 18:11:55 följande:
    Men män brukar ju gilla yngre kvinnor mest?

När de blir 40+ ja.

Har du aldrig hört hur populärt milfs är?

• Anonym (Jodå)

25-åringar är ju i sin prime. Alla män gillar 25-åriga kvinnor, från vaggan till döden.

• Anonym (norrmannen)

I den åldern gillar man typ alla kvinor. Den sommarn jag va 24, hade jag ett "Sexförhållande" med en 17-åring och en 52-årig kvinna samtidigt.  Kunde skjutsa hem 17-åringen efter ett bilknull, för att så åka direkt till hon på 52 för så att tillbringa natten i hennes säng   {#emotions_dlg.djavulsk}   

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Njet)
    Surkräm skrev 2025-09-29 20:11:31 följande:

Vissa gillar män/killar oftast yngre tjejer. Men en 25-åring är ju inte på något sätt en tant. Det är fortfarande relativt unga kvinnor.

Ja, och ofta mer erfarna gällande sex än yngre kvinnor. 25 är primetime! 
  • simpleMan

Skulle nog påstå att killar från 15 år letar nog efter alla åldrar att få ligga med. Men ja man gillar äldre kvinnor. Liksom den erfarenheten hos kvinnor från 60 o 70 talet är helt otroligt bättre i sängen än yngre förmågor

• Anonym (Jodå)
    simpleMan skrev 2025-10-04 06:50:54 följande:

Skulle nog påstå att killar från 15 år letar nog efter alla åldrar att få ligga med. Men ja man gillar äldre kvinnor. Liksom den erfarenheten hos kvinnor från 60 o 70 talet är helt otroligt bättre i sängen än yngre förmågor

60-70? Det är ju asgammalt
  • Anonym (Bikille)
    Anonym (Jodå) skrev 2025-10-04 08:05:18 följande:
    60-70? Det är ju asgammalt
    Beror väl på helt vem som är den yngre. För mig är 60 o 70 talister inte så gammalt.
  • Anonym (övningskör)

Han övningskör bara lite. Träning inför den yngre tjej han väljer långsiktigt.

• Anonym (Man)

Fruns första pojkvän var fyra år yngre, han 19, hon 23. Vad jag vet funkade det bra. Ingen negativitet från omgivningen. Han var erfaren och mogen för sin ålder, så de matchade väl bra på så sätt. Han hade haft jämnåriga tjejer tidigare. Det var inte åldersskillnaden som gjorde att det tog slut.

• Anonym (Äldre)

Ja ibland äldre än så det händer inget ovanligt 

Svar på tråden Vanligt att yngre killar (18-22) gillar tjejer i 25-årsåldern?