• Björkenli

Byta MVC?

Hej!!

Jag är gravid i v 27 och funderar på att byta MVC.. jag har haft 2 fysiska besök där och resten digitala. För att få mindre frånvaro från jobbet. Nu dock så har jag kör att jag inte vill ta fler besök digitalt utan tillåta mig att ge graviditeten den uppmärksamhet den förtjänar så att säga. 

Hade tid till MVC idag vilket blir första fysiska på flera månader. 

Var dessvärre tvungen att avboka pga att jag verkligen inte mådde bra idag. 

Då finns ingen ledig tid på HELA veckan och bara en nästa  vecka, som är exakt samtidigt som det är föreläsning om förlossning, sån gruppundervisning som de har. 

Det har alltid varit svårt att få tid där och de ville boka upp mina tider för resten av graviditeten för att de vet att det kan bli svårt att få tider sense. 

Nu känner jag att det inte känns tryggt... Man ska gå varannan vecka nu,  men om man gillar vara sjuk så missar man ju då kom på ev om de inte har några lediga tider!!

Ville mest höra mig för hur det är på era MVC?

Om detn är lika svårt att få tider på alla så ät det ju ingen idé att jag byter...

Men jag blir i Stockholm så finna ju massa olika att välja på. 

• Svar på tråden Byta MVC?
  • Björkenli

Undrar också om någon har tips på mvc som ni trivdes på i Stockholm? Ej söder om stan dock men norrort, västerort, inom tullarna 

Tack:))

Svar på tråden Byta MVC?