• Sarasss444

Mixade signaler från kollega?

Hej alla, jag har ett dilemma. Jag har en kollega (man) som jag har jobbat med några månader och han flörtar alltid med mig på jobbet och ger mig flörtiga komplimanger, ser även att han ofta kollar på mig. Han är singel. Fick även veta av en annan kollega att han pratar om mig till andra, alltså att han tycker att jag ser väldigt bra ut mm. Så då tog jag äntligen modet till mig att skriva till honom privat på whats app, och fick inget svar och nu har det gått en vecka. Meddelandet är inte ens läst men det är levererat, och jag vet att han har whats app. Skrev sent på kvällen, vet inte om det kanske är det som var opassande? Jag är ganska nyskild och vill ju inte ha ett förhållande med den här kollegan utan är mer sugen på en fling. Vad kan det bero på? Kan tillägga att vi har en jobbchatt och där brukar han alltid skriva till mig först på ett flörtigt sett.
  • Svar på tråden Mixade signaler från kollega?
  • Anonym (fdPåJakt)

Det kan ju vara så att han har whatsapp installerat men inte sett aviseringen... han kanske inte använder det så ofta.
    Kolla med honom vad han använder mest... kanske är messenger, snap eller något annat.

• Anonym (Linda)

Vad skrev du då?
    Vet inte den appen funkar men han borde kanske kunna läsa utan att öppna ? 

• Sarasss444

Glömde tillägga att vi även har en whats app jobb grupp chatt där man skriver om det är något jobbrelaterat, och han skrev i den senast igår? vet inte riktigt hur what?s app fungerar och om det kanske är så att vissa meddelanden från okända privatpersoner kan hamna i någon slags skräppost som på FB?

Svar på tråden Mixade signaler från kollega?