• Anonym (Sex)

Stående sexställning?

Jag hade nyligen sex med en kille och han gjorde något jag aldrig sett en kille göra förut.

Det började med att jag red honom i soffan. Sedan lyfte han upp mig och lade mina ben runt hans mage/rygg. Sedan bar han mig samtidigt som han tog mig ståendes. Jag har aldrig sett en man bära mig så här utan att luta mig mot en vägg. Är det vanligt?

Vad mer kan jag infiltrera honom i som kräver styrka? För det här var fasen dunder

• Svar på tråden Stående sexställning?
  • Anonym (Nightstride)

Du har hittat en stark kille och är förmodligen hyfsat lätt själv, för när jag provat det där har det inte funkat så länge. 

Min fru är kortare än jag, men hennes ben är så långa att vi ändå är i perfekt höjd där nere, så ställningar där båda står med åtminstone en fot var på golvet är vi däremot rutinerade på. 

• Dardi007skane

Berätta inte sånt här ! Folk här är avundsjuka och desperata... En del har inte haft sex sedan många år tillbaka och visst det stör dom när andra har ett bra sexliv!

hehe du har hittat rätt! Håll honom hårt 

• Anonym (Sex)

Oj, trodde inte det skulle göra människor upprörda att ställa en sådan fråga. 

Men då vet jag att det kanske inte är så vanligt då, haha

• Dardi007skane
    Anonym (Sex) skrev 2025-10-03 18:29:19 följande:

Oj, trodde inte det skulle göra människor upprörda att ställa en sådan fråga. 

Men då vet jag att det kanske inte är så vanligt då, haha

Det är inte så ovanligt till folk som har ett superbra sexliv . Du ?vi? är en av dom heeh
Svar på tråden Stående sexställning?