Är den här mannen intresserad...
eller bara lite normalt trevlig?
På ett av mina fritidsintressen så fikas det ibland efteråt. Vi har olika grupper efter varann så fikar man inte länge så springer man inte på dom från gruppen efteråt. Nåväl, jag har vid ett par tillfällen stannat lite längre så jag har fikat med gruppen efteråt där denna man finns. Vi kallar honom Micke. Han är väldigt trevlig och vänlig och ca 10 år äldre än mig. Han nämnde sin sambo vid nåt tillfälle så att han har en sån vet jag.
Idag fikade jag med mina gruppkompisar men när vi skulle gå sprang jag på Micke på vägen ut. Jag frågade om träningen gått bra och han sa ja och frågade sen om jag inte skulle med och fika med deras gäng samt att jag alltid drar innan dom är klara. Jag nämnde att jag inte hann för jag skulle iväg på annan träning och då börjar han berätta om sina andra träningar och då visar det sig att jag känner folk på en av dom. Han börjar då fråga om inte jag också ska börja på hans tränong. Min träning är dock betydligt tuffare så att gå på hans kommer inte på fråga. När jag sen upprepade att jag behövde gå så frågade han igen om jag ändå inte skulle med och fika.
Tror ni att ham bara tror att jag är typ världens ensammaste och behöver fikakompisar eller hur hade ni tolkat det?