• Anonym (Ocb)

Killar som blir avsugna

Jag har ibland läst trådar där killar kan berätta att han var på en plats. Ofta utanför hemmet med en snygg kvinna han knappt känner. De söker sig till varandra och Sedan från ingenstans ger kvinnan honom en avsugning utan att få något tillbaka och njuter så mycket av att ge det. Tror ni sådant är sant eller är det en fantasi killar har om snygga tjejer? Jag tycker det låter osant. varför vill en kvinna göra Det utan att få något tillbaka, som någon sorts välgörenhet? Jag själv är kvinna

• Svar på tråden Killar som blir avsugna
  • Anonym (det händer)

Var på ett fotbollsläger för många olika lag. Under avslutningskvällen då det var en del festande hamnade jag bredvid en tjej som jag bara sett på avstånd under träningen tidigare. Det slutade med att hon tog med mig till stugan hon bodde i och sade att vi skulle skynda oss. Så hon sög av mig medan hon gned sig mot mitt underben. Sedan återgick vi till festen som att inget hade hänt. 

Träffade henne senare dock efteråt.

• Anonym (Snoken)

Klart att det händer.

Och vadå, utan att få något tillbaka. Att han blir hård och får orgasm kan ju vara bekräftande för henne. Det är ju ett kvitto på att hon vet vad hon gör (är bra på att använda munnen) samt att han tycker hon är snygg/sexig. Så hon får ju visst nåt av att ge, nämligen bekräftelse.

• Anonym (Ocb)
    Anonym (Snoken) skrev 2025-10-05 09:37:30 följande:

Klart att det händer.

Och vadå, utan att få något tillbaka. Att han blir hård och får orgasm kan ju vara bekräftande för henne. Det är ju ett kvitto på att hon vet vad hon gör (är bra på att använda munnen) samt att han tycker hon är snygg/sexig. Så hon får ju visst nåt av att ge, nämligen bekräftelse.

Men man hör ju sällan att det är på andra hållet. att en man ger en avslickning till en kvinna bara sådär utan att få något tillbaka typ för att han älskar att utföra det
  • Motherinlaw
    Anonym (Ocb) skrev 2025-10-05 10:41:59 följande:
    Men man hör ju sällan att det är på andra hållet. att en man ger en avslickning till en kvinna bara sådär utan att få något tillbaka typ för att han älskar att utföra det
    Tycker det är mer åt det hållet än tvärtom. 
  • Anonym (Stefan)

Dom gör det för att dom tycker om det. Gäller även för mannen när han slickar. Själv tycker jag om och slicka se kvinnan njuta är så underbart.

• Anonym (Men)
    Anonym (Ocb) skrev 2025-10-05 10:41:59 följande:
    Jag har varit med om det massor av gånger. Finns gott om män som älskar att slicka! Man bör hålla sig till såna män;)

Har även gett avsugningar bara sådär. Inte så ofta utanför förhållanden men jo det har hänt några gånger. Speciellt som yngre.
  • Anonym (Men)

Sen får man tänka på att i stundens hetta, speciellt om det är på en obekväm plats där störningsmoment kan ske så är det enklare för en man att hänga ut snasen än det är för en kvinna att klä av sig på ena benet och ta av ena byxorna för att bli slickad. Kan ju vara kallt eller obehagligt underlag.
    Men lätt att ge en avsugning. Många kvinnor är nog heller inte lika bekväma att dra av sig allt om det är på en plats där det finns folk, utan man väntar gärna tills man är på en lugnare och mer bekväm plats.

Precis som att det är busenkelt för en man att kissa ute men kräver lite mer av en kvinna för att göra samma sak.

• Anonym (H)

Fantasi skulle jag tro, inte speciellt upphetsande att suga av en random snopp.

Svar på tråden Killar som blir avsugna