• Anonym (Typsnitt)

Återgick du?

Du som frångick din vanliga typ i val av partner, återgick du sedan till din ordinarie typ? Oavsett om det gällde utseende, personlighetsdrag eller annat du brukade dras till men frångått. 

• Svar på tråden Återgick du?
  • Anonym (Erika)

Nej varför skulle jag?  

Jag hade en anledning till att frångå en viss typ av av man  som inte fungerade .  Det är fortfarande fel typ av man . 

• Anonym (Typsnitt)
    Anonym (Erika) skrev 2025-10-05 15:37:24 följande:

Nej varför skulle jag?  

Jag hade en anledning till att frångå en viss typ av av man  som inte fungerade .  Det är fortfarande fel typ av man . 

Lade ingen värdering i bakgrunden till bytet. 
  • Anonym (W)

Nej jag la ner dejting helt och hållet. Jag är attraherad av en viss typ och för mig är attraktion något som antingen finns direkt från början eller aldrig. Det har aldrig hänt att jag börjat bli attraherad av någon med tiden. Att dejta/vara tillsammans med någon jag inte är attraherad av har jag provat och det fungerade inte alls för mig. Då är jag hellre singel resten av livet. Har inte dejtat på många år nu.

• Anonym (Typsnitt)
    Anonym (W) skrev 2025-10-05 16:04:27 följande:

Nej jag la ner dejting helt och hållet. Jag är attraherad av en viss typ och för mig är attraktion något som antingen finns direkt från början eller aldrig. Det har aldrig hänt att jag börjat bli attraherad av någon med tiden. Att dejta/vara tillsammans med någon jag inte är attraherad av har jag provat och det fungerade inte alls för mig. Då är jag hellre singel resten av livet. Har inte dejtat på många år nu.

Då gäller inte tråden dig då den vänder sig till de som frångick sin vanliga typ. 
  • Anonym (W)
    Anonym (Typsnitt) skrev 2025-10-05 16:05:56 följande:
    Då gäller inte tråden dig då den vänder sig till de som frångick sin vanliga typ. 
    Läsförståelse är inte din starka sida förstår jag. JAG HAR FRÅNGÅTT MIN TYP OCH DEJTAT FOLK JAG EGENTLIGEN INTE VARIT ATTRAHERAD AV (FÖR JAG ÄR BARA ATTRAHERAD AV MIN TYP) OCH DET FUNGERADE INTE FÖR MIG, SÅ JAG LA NER DEJTANDET.
  • Mandel

Byter inte partner så värst ofta så osäker på vad som är min typ...

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Återgick du?