• Anonym (M59)

Ni som porrsurfar?

Den här frågan riktar sig till er som porrsurfar. Alltså som tittar på porrklipp eller bilder på nätet. Inte till er som läser noveller.

Vem är du?
    Kön och ålder?
    Hur ofta gör du det?

Jag kan börja:

Man och 59 år. Jag gör det ca 1 gång i veckan

• Svar på tråden Ni som porrsurfar?
  • Anonym (Nightstride)

Man, 40, lyckligt gift.

Kollade mer eller mindre dagligen, mest bilder, från ca 15 till lite över 30. Gillar bilder bättre än video eftersom man kan stanna upp hur länge man vill på varje bild utan att dras med i videon tempo. Plus att det ofta är opraktiskt att ha ljudet på. Dock är ju video mer levande, särskilt när man kan ha ljud på. 

Senaste åren har jag försökt sluta och lyckats helt ok. Jag vill inte gynna industrin, synen på kvinnor, eller tvingas vänja mig vid handlingar som äcklar eller skrämmer mig (t ex analt, strypsex, slag, mm). Så sen några år ägnar jag mig åt noveller, påklädda bilder och att AI-generera bilder efter egen smak. Bara emellanåt "faller jag tillbaka" och kollar på ren porr en kortare period innan jag lämnar det ett halvår eller så igen. 

• Anonym (Man)

Man 50år så ofta jag har chansen nu mera. Det blir ganska långt emellan, någon gång per månad max. 

• Anonym (Kent)

Härligt och se när man ska runka.

• Anonym (Lisa)
    Anonym (M59) skrev 2025-10-06 08:28:41 följande:
    Ni som porrsurfar?

Den här frågan riktar sig till er som porrsurfar. Alltså som tittar på porrklipp eller bilder på nätet. Inte till er som läser noveller.

Vem är du?
    Kön och ålder?
    Hur ofta gör du det?

Jag kan börja:

Kvinna 19 år. Nästan varje dag. Mest film. Händer att jag tittar på bilder men inte så ofta.
  • Anonym (Mogen man)

Man 50+, lever i lycklig samborelation sedan 20 år.
    Efter tidigare äktenskap/skilsmässa där både kärleken och sexlivet slocknade när hon tappade allt efter att hon fick barn. Alltså så som i väldigt många äktenskap, kanske de flesta.

I nuvarande relation är vi kära, ganska ofta blomstrar också förälskelse, och vi har ett omväxlande och oftast aktivt sexliv. Men i vår ålder går det nog lite i perioder, det kan ibland gå en vecka utan att vi älskar, eller en månad när vi bara ligger en gång i veckan.
    För att sedan, t ex på sommaren, blommar upp igen, i samband med semester och när vi gör roliga (sexiga) resor och också har lite utbyte med andra, vilket också inspirerar och piggar upp både vårt eget sexliv och vår kärlek.

Jag porrsurfar flera gånger i veckan, surfar nog oftast fler dagar än de dagar jag inte surfar. Kollar både videos och foton. Ofta äkta amatör, och ofta det som liknar amatör. Just nu en period med mycket interracial, mest då med mörkhyad älskare med blond fru, detta intresse är ganska nytt för mig men det är inspirerat från en del IRL upplevelser förra sommaren och att min sambo har sagt att hon vill uppleva mer.
    Tidigare perioder har det varit flera andra teman som varit tongivande när jag porrsurfat, men intresset och temat brukar ändra sig och gå lite i perioder.

• Anonym (Conny 2)

Man, 71 år, gör det någon gång i veckan.

• Anonym (Pervo)
    Anonym (M59) skrev 2025-10-06 08:28:41 följande:
    Ni som porrsurfar?

Vem är du?
    Kön och ålder?
    Hur ofta gör du det?

Jag kan börja:

Man 57år
    Varje dag ibland,om jag tar ledigt.Hela dagen!! Men minst 5 dar i veckan. Morgon och kväll. 
Svar på tråden Ni som porrsurfar?