Man 50+, lever i lycklig samborelation sedan 20 år.
Efter tidigare äktenskap/skilsmässa där både kärleken och sexlivet slocknade när hon tappade allt efter att hon fick barn. Alltså så som i väldigt många äktenskap, kanske de flesta.
I nuvarande relation är vi kära, ganska ofta blomstrar också förälskelse, och vi har ett omväxlande och oftast aktivt sexliv. Men i vår ålder går det nog lite i perioder, det kan ibland gå en vecka utan att vi älskar, eller en månad när vi bara ligger en gång i veckan.
För att sedan, t ex på sommaren, blommar upp igen, i samband med semester och när vi gör roliga (sexiga) resor och också har lite utbyte med andra, vilket också inspirerar och piggar upp både vårt eget sexliv och vår kärlek.
Jag porrsurfar flera gånger i veckan, surfar nog oftast fler dagar än de dagar jag inte surfar. Kollar både videos och foton. Ofta äkta amatör, och ofta det som liknar amatör. Just nu en period med mycket interracial, mest då med mörkhyad älskare med blond fru, detta intresse är ganska nytt för mig men det är inspirerat från en del IRL upplevelser förra sommaren och att min sambo har sagt att hon vill uppleva mer.
Tidigare perioder har det varit flera andra teman som varit tongivande när jag porrsurfat, men intresset och temat brukar ändra sig och gå lite i perioder.