• Anonym (anxiousgirl)

ALLA symtom har försvunnit från idag

Hej, nu är man i helt förstörd igen. i morse då jag vaknade så va alla graviditetssymtom borta, lätt ömhet i brösten lätt illamående etc. Jag gick idag in i vecka 4+0 alltså väldigt tidig graviditet. Jag har tidigare också fått missfall där de första som hände var just precis detta att symtomen försvann.  

är det någon här som varit med om att brösten helt plötsligt inte är ömma i tidig graviditet men att allt varit helt normalt och fortskridit som en normal graviditet? 
    Jag är panik slagen. känns nästan helt omöjligt att detta ska sluta bra. men jag behöver verkligen höra om det är någon där detta faktiskt hänt i tidig graviditet men ändå gått bra

• Svar på tråden ALLA symtom har försvunnit från idag
  • Anonym (Hanna)

Vecka 4+0 är generellt väldigt tidigt för symtom, ofta kommer det senare. Så skulle verkligen inte ta ut något i förskott om jag var du Hjärta

Det är också viktigt att komma ihåg att ALLA graviditeter är olika, även om du upplevt en sak tidigare behöver det inte vara samma nu. Vissa får inga symtom alls och andra får allt. 

Skickar kramar och håller tummarna för dig/er!!

• Anonym (anxiousgirl)
    Anonym (Hanna) skrev 2025-10-07 14:18:27 följande:

Vecka 4+0 är generellt väldigt tidigt för symtom, ofta kommer det senare. Så skulle verkligen inte ta ut något i förskott om jag var du Hjärta

Det är också viktigt att komma ihåg att ALLA graviditeter är olika, även om du upplevt en sak tidigare behöver det inte vara samma nu. Vissa får inga symtom alls och andra får allt. 

Skickar kramar och håller tummarna för dig/er!!

Tack så mycket för att du tog dig tid att svara, ja jag håller såklart tummarna och hoppas. man hoppas ju tills man får en missfallsblödning hur hemskt de än är. <3
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (anxiousgirl) skrev 2025-10-07 14:21:50 följande:
    Tack så mycket för att du tog dig tid att svara, ja jag håller såklart tummarna och hoppas. man hoppas ju tills man får en missfallsblödning hur hemskt de än är. ♡
    Det var så lite. Hjärta Jag har också missfall i bagaget och vet hur orolig man är gången/gångerna efteråt.. Tror jag kollade efter blod varje gång jag var på toa tills mina killar föddes. Var nervös varje toabesök att jag skulle se blod på pappret. 
  • Anonym (Jag)

Oj så tidigt i mina graviditeter hade inte ens mina symtom börjat att visa sig. Försök slappna av.

• Anonym (Hanna)
    Anonym (Hanna) skrev 2025-10-07 14:24:03 följande:
    Det var så lite. Hjärta Jag har också missfall i bagaget och vet hur orolig man är gången/gångerna efteråt.. Tror jag kollade efter blod varje gång jag var på toa tills mina killar föddes. Var nervös varje toabesök att jag skulle se blod på pappret. 

Lägger till att blöda också kan vara normalt! Men för mig var det inte det så det var därför jag var så nervös att se blod. 

• Anonym (qwerty)

Låter som önsketänkande att du ens har symtom, de brukar inte visa sig så tidigt.
    Sluta nojja.

• Anonym (anxiousgirl)
    Anonym (qwerty) skrev 2025-10-08 15:36:56 följande:

Låter som önsketänkande att du ens har symtom, de brukar inte visa sig så tidigt.
    Sluta nojja.

Vad exakt vet du om mina symtom och inte? 
  • Anonym (Hanna)

Hur har det gått? ❤️

• Anonym (Suck)
    Anonym (anxiousgirl) skrev 2025-10-08 19:04:21 följande:
    Vad exakt vet du om mina symtom och inte? 
    Du kan bortse från vad qwerty skriver, hen kommenterar alltid bittra negativa och rent elaka saker i massor med trådar som rör tidig graviditet. Helt oförståligt varför. 
  • Anonym (anxiousgirl)
    Anonym (Hanna) skrev 2025-10-21 19:17:25 följande:

Hur har det gått? ❤️

Jag var på ultraljud igår och där kunde man se ett foster som mätte 5+5 dvs en dag mindre än jag själv räknat, och man kunde även se ett litet hjärta fladdra även om de va för tidigt för att kunna höra hjärtat än  ❤️ så nu hoppas jag verkligen att allt går bra framöver 🙏 symtomen kommer och går fortfarande men inte lika mycket som i början nu har ja alltid någon typ av symtom 🙏
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (anxiousgirl) skrev 2025-10-21 21:03:02 följande:
    Jag var på ultraljud igår och där kunde man se ett foster som mätte 5+5 dvs en dag mindre än jag själv räknat, och man kunde även se ett litet hjärta fladdra även om de va för tidigt för att kunna höra hjärtat än  ❤️ så nu hoppas jag verkligen att allt går bra framöver 🙏 symtomen kommer och går fortfarande men inte lika mycket som i början nu har ja alltid någon typ av symtom 🙏

Åh vad glad jag blir. Håller tummarna för dig! ❤️

Svar på tråden ALLA symtom har försvunnit från idag