• Anonym (Inge lust)

Tjejen bråkar med mig...

Hej!

Mitt problem är att tjejen blir ledsen och bråkar med mig, trots att hon vet att jag har problem känslomässigt och främst med sexlivet pga medicin och övrig livs stress.

Hon säger att hon blir ledsen av att jag kanske säger inte nu osv...

Men jag sover oftast med armarna runtomkring henne, jag tittar aldrig på porr el onanerar... Så jag ser inga anledningar till varför hon skulle bli så ledsen:(

Vad ska jag säga till henne? Hur ska jag få henne å må bättre? Jag har försökt göra allt jag kan.

• Svar på tråden Tjejen bråkar med mig...
  • Anonym (ja)

Ja alltså läs alla trådar som män skriver som har fruar som inte vill ha sex. Så tänker hon troligen.  

• Jesper f

Nu vet jag inte hur gamla ni är, men hon måste förstå att lust i livet, egentligen till vad som helst ÄR olika i olika stadier - beroende på en MÄNGD omständigheter, och kommer så fortsätta vara genom både ditt och hennes liv. Det ÄR en del av livet, det är inget någon kan ändra på, bara för att någon vill. Lust är baserat på våra känslor, inte på att någon bara "vill" - oj, NU tusan ska vi ta en rejäl svängom i sänghalmen - spänn fast säkerhetsbältet gumman..... Det fungerar inte så.

Men det betyder inte att man inte kan få andra delar av det, närhet, gos, lek på annat vis osv. Allt som inte är "pang på röbettan" kan faktiskt räknas OCKSÅ. Inte minst om man är i en situation där ena delen på något vis är begränsad tex av sjukdom/medicin. Det kommer hända henne också. Tror tex inte hon skulle ha särledes överhängande lust mitt under en vinterkräksjuka? 

Vi lever i år 2025 och det finns snart många fler sätt till allt möjligt än vad vi knappt har fantasi till, så finns vilja finns givetvis andra sätt att hon kan få vad det nu är vad hon tycker fattas rent fysiskt. Men det är inte samma sak som att du bara på en vänd hand kan ändra din situation..... 

• Anonym (...)

Du är inte skyldig henne sex. Det är psykisk misshandel att bråka och manipulativt att gråta om det framför dig. Dumpa henne om hon inte skärper sig.

Svar på tråden Tjejen bråkar med mig...