• Anonym (Bobbo)

Kk…

En KK som ta hem en annan KK samma kväll som jag varit där?. Nej det är nog ingen bra KK trots allt, eller? 

• Svar på tråden Kk…
  • Anonym (f)

En person som vill ha mer/annat sex är en dålig kk? Din matematik går inte ihop

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Bobbo) skrev 2025-10-08 15:28:09 följande:
    Kk?

En KK som ta hem en annan KK samma kväll som jag varit där?. Nej det är nog ingen bra KK trots allt, eller? 

Bestämmer du det?
  • Anonym (Kk)

Du vet vad kk står för va?
    Är det sagt att ni har några regler? 
    Annars har ju faktiskt inte nått med att göra vad vederbörande gör!
    Sen kan man diskutera hurvida kk är ett bra upplägg för dig om du inte kan acceptera att den du är kk har flera kk..

• Anonym (Bobbo)

Jo jag vet att den personen har flera kk? det har jag alltid vetat. Tar en annan kk direkt efter jag varit där, alltså efter typ en kvart vi legat?

• Anonym (Bobbo)

Men det kanske är nått man ska acceptera?.?

Anonym (Bobbo) skrev 2025-10-09 02:36:20 följande:

Jo jag vet att den personen har flera kk? det har jag alltid vetat. Tar en annan kk direkt efter jag varit där, alltså efter typ en kvart vi legat?

Men det är kanske något man ska acceptera?.? Det är ju en KK?
  • Anonym (Bobbo)
    Anonym (f) skrev 2025-10-08 16:59:35 följande:

En person som vill ha mer/annat sex är en dålig kk? Din matematik går inte ihop

Det är väl ingen dålig kk.. har många andra som är där.. men ja tog en annan direkt efter jag Åkt? men ja det är ju nått dem emellan?
  • Anonym (Bobbo)
    Anonym (Hmm) skrev 2025-10-08 17:17:04 följande:
    Bestämmer du det?
    Nej hur ska jag kunna bestämma det? men att ta en annan samma kväll? ja det kanske är vanligt för somliga inte vet jag 
  • Anonym (Kvinna)

Man bestämmer själv som känns okej och inte. Själv tycker jag att det låter lite trashigt att träffa nån annan direkt efter så jag hade inte gillat det. Det är en missuppfattning att man inte får ha några regler alls med sin kk.

• Anonym (Bobbo)

Jo.. vi har några regler..Men sexet är bra.. Det blir bättre eftersom vi setts ett tag nu?men kanske ja? han har ju flera ändå?

Svar på tråden Kk…