• Anonym (Skämmigt)

Rökfetish

Hej

Jag och min fru pratade en kväll i veckan om vad som får oss att tända till och jag berättade för första gången att jag tycker att kvinnor som röker är väldigt sexigt. Hon blev paff och tycker att jag är konstig. Jag har googlat en del och förstår att det är ganska ovanligt och skäms lite för det.
    Någon annan som har erfarenhet av detta?

• Svar på tråden Rökfetish
  • Anonym (Hej)

Kvinnor som röker är sexigt.

• Anonym (En)

Enbart störda puckon som finner lungcancer och ett för tidigt åldrande sexigt. Sjuka freaks som inte ska ha förhållande över huvudtaget. 

• Anonym (Wtf)

Tjejer som suger fimp är det osexigaste som finns.

• Anonym (Skämmigt)

Jag försökte vara seriös med mitt inlägg och hoppas på seriösa svar från både män och kvinnor med erfarenhet av detta. Förmodar att kvinnor kanske inte har denna fetish men har erfarenhet från sina män. Hur har mi hanterat detta?

• Anonym (Wtf)
    Anonym (Skämmigt) skrev 2025-10-09 14:40:17 följande:

Jag försökte vara seriös med mitt inlägg och hoppas på seriösa svar från både män och kvinnor med erfarenhet av detta. Förmodar att kvinnor kanske inte har denna fetish men har erfarenhet från sina män. Hur har mi hanterat detta?

Vad finns det att hantera? Röker hon så fimpar jag henne, problem solved.
  • Anonym (Nope)

Det är ingen fetisch, däremot en kink kanske. Hade du tänt på själva cigaretterna så hade det varit en fetisch. 

• Anonym (Skämmigt)
    Anonym (Nope) skrev 2025-10-09 14:47:43 följande:

Det är ingen fetisch, däremot en kink kanske. Hade du tänt på själva cigaretterna så hade det varit en fetisch. 

Det har du alldeles rätt i
  • Anonym (Inte så konstigt)

Inte så konstigt egentligen, har träffat en del kvinnor som gått igång på att blåsa rök I ansiktet på mig. 

• Anonym (Skämmigt)

Ingen annan med erfarenhet?

Svar på tråden Rökfetish