• Anonym (Sysslolös?)

Blir du kåtare och onanerar mer i perioder av sysslolöshet/arbetslöshet?

Jag har förstått att det är ganska vanligt. När man inte har ett jobb eller annat att gå till om dagarna, så kan tristessen man känner efter ett tag kombinerat med överenergin man får av att inte få göra av med energi om dagarna, göra att mycket energi samlas i skrevet, och man får större lust att ha sex och onanera. Jag tror att vissa som säger att det inte har någon betydelse mest försöker undvika att stämplas som sexgalna eller onanister.

Hur är det/ har det varit för er?

• Svar på tråden Blir du kåtare och onanerar mer i perioder av sysslolöshet/arbetslöshet?
  • Anonym (Max-Henry Kullersten)

Är pensionär, och min fru jobbar fortfarande. Jag har mycket saker att sysselsätta mig med, men sitter ensam hemma ganska mycket. Och jag blir lätt lite väl upptagen av att tänka på sex, fantisera, sexchatta, onanera och längta efter att hon ska komma hem.

Jag har nog blivit lite påstridigare när det gäller vårt sexliv. Inte mycket, men hon märker det. Hon säger att hon inte vill att jag tittar på hennes nakna kropp med kåta ögon. 

• Anonym (Den)
    Anonym (g) skrev 2025-10-09 13:33:34 följande:

nej verkligen inte

+1
  • Anonym (Cougar town)

Jag kan bli både stresskåt (när man vill fly verkligheten en stund) och extra utvilad-kåt.

Att bli stresskåt handlar om överlevnad, inget konstigt med det.

Och om man normalt känner sig belastad och trött långa tider i livet så är det väl inte heller konstigt att den som går sysslolös har mer tid att känna lust också, om inte oron för att pengarna ska ta slut tar över.

Svar på tråden Blir du kåtare och onanerar mer i perioder av sysslolöshet/arbetslöshet?