Anonym (Svårigheter?) skrev 2025-10-11 19:31:18 följande:
TS, har du lite svårigheter på något sätt?
Eller har du bara lätt för att ta intryck av vad andra säger, oavsett vad de säger för dumheter?
Jag frågar inte för att vara elak, utan för att det känns som om du inte riktigt kan eller vågar stå upp för dig själv.
Om någon sa så idiotiska saker till mig skulle jag bara blockat, o sedan inte tänkt en sekund till på den idioten.
Självklart brukar inte folk fråga sina kompisar om de får leka med deras könsorgan.
Det måste du väl förstå själv? Oavsett vad någon amerikan på nätet har försökt lura i dig.
Det har aldrig hänt mig - och jag har och har haft massor av kompisar under livets gång.
Och om det ändå gjorde det, skulle det inte vara min kompis längre.
Jag har nog svårigheter, för jag försöker i princip alltid att anpassa mig till vad andra vill för att undvika att inte bli accepterad. Självklart skulle jag inte vilja fråga något sådant. Men har oerhört svårt att blocka någon. Jag har lätt för att bli lurad, det vet jag med mig sen innan. Ofta är jag rätt naiv. Jag vill alltid glädja personen jag pratar med, skickar självklart bilder på mig själv till den personen, det blir som en liten adrenalin kick av det och inget jag tänker på så mycket. Bara kul att de vill se mig liksom. Och sen så sa amerikanen att han skulle älska att se mig hålla handen på någon annans kuk och då ville jag ju göra rätt för mig för honom och göra det på riktigt. Och där blir mitt förhållningssätt problematiskt för jag har inga gränser för att vilja göra honom glad.
Men var nyligen på scouterna och där pratar dem i min grupp om sex, utan att göra något, ex. om runkbulle, osv. Och I stället för att säga fuck off säger en tjej där alltid när någon säger något dumt, ?sug min kuk? på skämt. Vid senaste mötet slog hon någon på penisen på skämt. Tänkte på det när jag ställde frågan, att om folk pratar om det på det sättet, kanske det inte är så konstigt. Men jag har ju nog helt tänkt fel och glömt bort att det finns gränser, och dem är inte irrationella pga av min sociala ångest, dem är objektivt bra. Jag blev ledsen över att inte kunna fråga pga av min sociala ångest, men glömde bort att utmanandet av min sociala ångest problematik kan vara negativ om man bryter mot faktiskta normer.
Men jag tänker ju att om jag skaffar en ny vän så kanske man kan både prata om och leka med könsorgan, och så funderade jag på varför jag inte kunde göra det med egna kompisar jag redan har, vad är skillnaden, dem vet ju inte att jag är intresserad, tänk om de i hemlighet skulle tycka det var kul. Det är ju så för mig. Men jag vill inte alls riskera relationen över det, så bättre hitta nån som är mer öppen för sånt. Omöjligt är det ju inte.