• Anonym (Gräddmos)

Porr-kukar. Snedvridet eller nästan normalt?

Vi får ofta läsa i olika sammanhang att porren snedvrider våra perspektiv på vad som är en normal kuk. 

Men samtidig så finns det väldigt seriöst utförda matematiska analyser som visar att kukarna i porren inte alls är så extrema som de framställs. 

Även om vissa av dessa kukar är extrema, så verkar ändå majoriteten av de riktigt populära porrstjärnorna ligga mellan 16-18cm. Men främst mellan 16,5-17,5cm.

I vissa studier påstås det att endast 3/100 har över 17 cm lång.

Andra påstår att 15/100 har över 17cm lång.

Så frågan är. Är skådisarna verkligen en extrem avvikelse? Eller är de bara LITE större än en helt vanlig kuk?

Enligt din erfarenhet. Var drar du gränsen för en stor kuk?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Porr-kukar. Snedvridet eller nästan normalt?
  • Anonym (Man)

Eftersom jag själv mäter 18,5 så tycker jag att 20+ är ett mått på stor kuk. Har 

• Anonym (H)
    Anonym (Littlefinger) skrev 2025-10-10 13:01:19 följande:

Jag är lite nyfiken på "väldigt seriöst utförda matematiska analyser "

Kan du hänvisa till analyserna?

Samma här.
  • Anonym (Gräddmos)
    Anonym (H) skrev 2025-10-10 16:53:11 följande:
    Samma här.
    Se föregående svar med länk 
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Gräddmos) skrev 2025-10-10 16:34:29 följande:
    Ja det känns som en vanlig åsikt.

vad är grovt enligt dig? En genomsnittlig kvinna har förmåga att greppa mellan 13-16cm. Är det inom den gränsen? 
    Inte helt säker, men tror kanske 17-18 där den är på det bredaste mellan skaft och ollon. Om han har stort ollon typ svamp.
  • Anonym (Betydelse)

Vad många kvinnor än säger så HAR storleken ofta betydelse. Och svenska män har ofta svårt att hålla ståndet och särskilt efter att de fyllt 40. Det finns en anledning till att porr med en vit kvinna och afrikanska män med stora kukar har varit inne på 2000-talet, det är nämligen sådant som många av oss kvinnor går igång på, men vissa vill dock inte säga det högt. Jag tror att merparten av kvinnor hellre vill ha en stor falukorv än en liten ostbåge som dessutom sitter under en stor ölmage. Afrikanska män har sexigheten och kåtheten i blodet och vet också ofta hur en kvinna ska behandlas.

• Anonym (Storleken har betydelse)

Även storleken på kvinnor spelar roll, utsidan alltså. Hur stor del av porren använder överviktiga kvinnor? 

• Anonym (S-E-X)

Jag knullar hellre än håller på med dessa töntiga siffror.

En man som höll dragning om detta i konversation hade för evigt gjort mig avtänd på honom, så snacka om självskadebeteende! 

• Anonym (Gräddmos)
    Anonym (Lajla S) skrev 2025-10-10 17:49:36 följande:
    Inte helt säker, men tror kanske 17-18 där den är på det bredaste mellan skaft och ollon. Om han har stort ollon typ svamp.
    Intressant ändå. Så en Red Bull-burk hade inte vart tillräckligt tjock? Lite närmre typ en 0,5liters petflaska?
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Gräddmos) skrev 2025-10-10 22:35:04 följande:
    Intressant ändå. Så en Red Bull-burk hade inte vart tillräckligt tjock? Lite närmre typ en 0,5liters petflaska?
    Var ser du att jag säger att det inte är tillräckligt ???  Tror nog du misuppfattar här
  • felicityporter

Herreminjävlagud, du lägger alldeles för mycket energi och tankeverksamhet på exakta centimeter hit och dit. Vem fan ser skillnad på 16 cm eller 18 cm kuk, särskilt på film?! 

Gäsp, säger jag. Röstade inte ens, tråden känns så extremt ointressant och dessutom pinsam när någon lägger så mycket tid och energi på att fundera på exakta centimetrar. 🥱

• Anonym (Cia)

Stor kuk handlar om både längd och grovlek.
    20 centimeter lång tycker jag är en bra grundregel.
    Ska börja med en 2:a....ha ha ha

• Anonym (Spelar roll)

Meningslöst att bara räkna centimetrar på längden utan att beakta omkretsen.

Svar på tråden Porr-kukar. Snedvridet eller nästan normalt?