• Anonym (sexlös)

Jag vill så gärna ha sex :(

Jag är en man som så gärna vill ha sex :( det är så sjukt svårt att träffa någon som i bästa fall medioker man. Har inte haft sex på över ett decennium och aldrig haft sex utan kondom. Skulle vilja veta hur det känns att ha sex utan kondom i mitt liv :/

Har ni några tips hur jag ska lyckas? Nästan 40.

• Svar på tråden Jag vill så gärna ha sex :(
  • Anonym (ABC)
    Anonym (Ditt ansvar) skrev 2025-10-10 17:54:22 följande:

Då får du läsa på lite om hur man gör sig attraktiv, både i utseende och personlighet. Finns massor med tips.

Håller med.
  • Anonym (Inga vänner)
    Anonym (sexlös) skrev 2025-10-10 16:40:25 följande:
    Har typ inga vänner. Har ett fungerande liv med fin lägenhet centralt i Stockholm med ett relativt välbetalt jobb. När jag var yngre gick jag mycket på fester och var aktiv i föreningar och allt möjligt som inte ledde till något. Höll på med nätdejting i tio år utan att det ledde till något. En träff som sedan inte blev något mer.
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-10-10 16:00:43 följande:

Jag hjälpte en kompis och han lyckades genom att sänka ribban för vad han sökte och förbättra sina bilder på en dejtingapp. Men det är ju individuellt vad problemet är.

Jag har haft så otroligt många bilder igenom åren att jag gett upp nätdejting. Finns många experiment på Youtube där tjejkompisar gett sina killkompisar tips och ordnat deras profiler men dom har fortfarande fått noll matchningar.Jag har ingen lust att köpa sex. Och för det andra löser det inte mitt problem att jag fortfarande är oskuld utan kondom. 
    Inga vänner är hela grejen. Sorry, men så är det.
  • Anonym (vänner)

Försök släpp tanken på sex ett tag och försök utveckla ditt sociala nätverk. Fokusera på vänskap så kommer du närmare att få ett socialt sammanhang och det kan ge möjligheter till även romantiska relationer så småningom. 

• Anonym (W)
    Hillevi743 skrev 2025-10-10 16:13:51 följande:
    Det är bara riktiga losers som endast kan få sex genom köp.
    Vad får dig att tro att TS inte hör till den kategorin? Han har startat flera trådar om detta och aldrig velat agera på de tips och råd han fått.
  • Anonym (sexlös)
    Anonym (Ditt ansvar) skrev 2025-10-10 17:54:22 följande:

Då får du läsa på lite om hur man gör sig attraktiv, både i utseende och personlighet. Finns massor med tips.

Jag har gjort det en del. Men jag tror ärligt talat inte att man kan trolla med mitt utseende. Det jag tänker på är att hålla en optimal vikt för min längd.
  • Anonym (Någon för alla)

Du får väl uppvakta en mindre attraktiv kvinna med andra kvaliteter som väger över. 

• Anonym (vänner)
    Anonym (sexlös) skrev 2025-10-10 18:46:15 följande:
    Jag har gjort det en del. Men jag tror ärligt talat inte att man kan trolla med mitt utseende. Det jag tänker på är att hålla en optimal vikt för min längd.
    Se dig omkring. Massor av riktigt fula män har fru och barn. Du måste väl förstå att utseendet faktiskt inte är allt?

Rent praktiskt så är första steget tacksamhet. Om du övar på att tänka på tre saker du är tacksam för varje dag så kommer det förändra hela ditt synsätt. Jag är själv lagd åt det negativa och hopplösa hållet, men den övningen har hjälp mig jättemycket. Tacksam för att ett viktigt möte på jobbet gick bra, över att jag har fått äta god och hälsosam mat, över att jag har en skön säng. T ex. Vissa skriver ner, det gör inte jag. Men det här hjälper en att långsamt vända tankarna. Det känns fånigt och svigt i början men prova! 
  • Anonym (Man5)

Åk utomlands och betala för dig. Då får du dessutom snygga kvinnor, vilket spelar stor roll för upplevelsen för oss män.

Damerna här kommer såklart att ogilla detta, men skit i dom. Du behöver inte ens berätta det för någon.

• Anonym (Spartacus)
    Anonym (sexlös) skrev 2025-10-10 15:09:08 följande:
    Jag vill så gärna ha sex :(

Jag är en man som så gärna vill ha sex :( det är så sjukt svårt att träffa någon som i bästa fall medioker man. Har inte haft sex på över ett decennium och aldrig haft sex utan kondom. Skulle vilja veta hur det känns att ha sex utan kondom i mitt liv :/

Har ni några tips hur jag ska lyckas? Nästan 40.

Kontakta mig och vi kan ha sex hela helgen
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (sexlös) skrev 2025-10-10 16:40:25 följande:
    Har typ inga vänner. Har ett fungerande liv med fin lägenhet centralt i Stockholm med ett relativt välbetalt jobb. När jag var yngre gick jag mycket på fester och var aktiv i föreningar och allt möjligt som inte ledde till något. Höll på med nätdejting i tio år utan att det ledde till något. En träff som sedan inte blev något mer.
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-10-10 16:00:43 följande:

Jag hjälpte en kompis och han lyckades genom att sänka ribban för vad han sökte och förbättra sina bilder på en dejtingapp. Men det är ju individuellt vad problemet är.

Jag har haft så otroligt många bilder igenom åren att jag gett upp nätdejting. Finns många experiment på Youtube där tjejkompisar gett sina killkompisar tips och ordnat deras profiler men dom har fortfarande fått noll matchningar.Jag har ingen lust att köpa sex. Och för det andra löser det inte mitt problem att jag fortfarande är oskuld utan kondom. 
    Din inställning är det första tydliga hindret jag ser. Gnällig och självömkande är inte attraktivt. Du måste försöka hitta en mer positiv inställning och tro på att du kan förändra situationen! 
  • Anonym (-)

Du har haft mer sex än jag, har aldrig haft sex även om jag varit nära att par gånger. Är is samma ålder som du. Livet är inte rättvist, alla får inte ligga som vill, all får inte vara friska som vill, alla får inte leva i fred som de vill. Gör det bästa du kan av situationen, gör det du tycker om. Det sämsta du kan göra är att starta tråd efter tråd om och om igen för det får dig bara att känna dig met och mer ynklig. Och du framstår som det ännu mer. Jag lider minst lika mycket som du av att aldrig få uppleva kärlek och sex men vi hanterar det väldigt olika.

Svar på tråden Jag vill så gärna ha sex :(