• Anonym (Vem är jag)

Flickvän eller inte?

Han pratade om en frisör han skjutsade i jobbet blabla och han sa typ i samtalet med frisörkvinnan han pratade med att "nämen jag vill veta priset ifall jag vill ta dit min framtida tjej eller syster" FRAMTIDA? Så jag är inte hans tjej alltså😒

överdriver jag?

• Svar på tråden Flickvän eller inte?
  • Anonym (Oj)

Låter värre med framtida syster, hur ska han fixa det?

• Anonym (x)
    Anonym (Oj) skrev 2025-10-10 20:09:17 följande:

Låter värre med framtida syster, hur ska han fixa det?

Det kan man verkligen undra.
  • Anonym (Anonym)

Daisy är det du? 

• Anonym (Vem är jag)

Han har flera systrar så den framtida var nog bara gällande tjejen. Men frågan kvarstår. Övertolkar jag det han sa eller inte. 

nej inte iranier. 

• Anonym (qwerty)

Nej tydligen är du inte det.

• Anonym (Hmm..,.)

Det hade jag tolkat om att han ville vara tydlig till den han pratade med att han är singel och tillgänglig.  

• Anonym (Vem är jag)
    Anonym (Hmm..,.) skrev 2025-10-11 04:49:08 följande:

Det hade jag tolkat om att han ville vara tydlig till den han pratade med att han är singel och tillgänglig.  

Han n berättade att han körde en tant som han sen sa var en kvinna. Ändrade liksom. De hade pratat om vad det kostade att gå till frisören nuförtiden. Så han hade som frågat henne vad det skulle kosta att ta sin framtida tjej dit osv.  

jag har funderat vad jag själv hade frågat.  Och jag hade nog sagt min man eftersom vi är i en äldre ålder liksom.  Men ja. Han sa framtida. Och jag tolkar det som att han inte ser mig som någon viktig utan fortfarande letar?.

• Anonym (Hmm..,.)
    Anonym (Vem är jag) skrev 2025-10-11 11:19:24 följande:

Han n berättade att han körde en tant som han sen sa var en kvinna. Ändrade liksom. De hade pratat om vad det kostade att gå till frisören nuförtiden. Så han hade som frågat henne vad det skulle kosta att ta sin framtida tjej dit osv.  

jag har funderat vad jag själv hade frågat.  Och jag hade nog sagt min man eftersom vi är i en äldre ålder liksom.  Men ja. Han sa framtida. Och jag tolkar det som att han inte ser mig som någon viktig utan fortfarande letar?.

Kan vara så men troligen inte.  Hoppas du glömt det nu och allt är bra? 
  • Ezmeraldah

Fråga "hur tänker du dig din framtida tjej?". Han kanske hoppas att det är du? Han kanske inte vet hur du känner? Hur länge har ni träffats?

Svar på tråden Flickvän eller inte?