• Anonym (Musen)

Tjejer: minsta och största kuken?

Jag pratade med två väninnor om deras erfarenheter av olika snoppstorlekar.

Den ena hade legat med en kille som hade så stor att det gjorde ont och de var tvungna att avbryta.

Den andra hade ingen aning om skillnaderna på den handfull älskare hon haft, om någon hade större eller mindre. Hon tyckte att penetrationssex hade känts ungefär likadant med alla.

Hur har sexet varit med killen med minst respektive störst kuk för dig? Har du upplevt stor skillnad (bättre eller sämre) beträffande storleken eller har det haft mindre betydelse?

• Svar på tråden Tjejer: minsta och största kuken?
  • Anonym (Prinskorv)
    Anonym (Musen) skrev 2025-10-11 07:46:29 följande:
    Tjejer: minsta och största kuken?

Jag pratade med två väninnor om deras erfarenheter av olika snoppstorlekar.

Den ena hade legat med en kille som hade så stor att det gjorde ont och de var tvungna att avbryta.

Den andra hade ingen aning om skillnaderna på den handfull älskare hon haft, om någon hade större eller mindre. Hon tyckte att penetrationssex hade känts ungefär likadant med alla.

Hur har sexet varit med killen med minst respektive störst kuk för dig? Har du upplevt stor skillnad (bättre eller sämre) beträffande storleken eller har det haft mindre betydelse?

Rätt enkel, lite dålig, stor bra
  • Anonym (Husfrun)

För stort är lika dåligt som för litet och allt däremellan är lika fint om den används rätt. För stor gör ont och för liten känns inte. Den snoppen sitter på är ju ändå avgörande framför storleken. 

• Anonym (Mia)

Den minsta jag varit med gjorde ont, för jag var inte upphetsad/attraherad av honom varken som person eller utseendet. Han var väldigt liten. 

Osäker på vem som varit störst då jag inte riktigt minns och inte brukar jämföra eller be om mått precis. Men en av dom som haft störst var killen jag hade känslor för och kände hög attraktion för, så det var skönt under penetreringen med honom. Men de övriga som haft stora gjorde ont då jag återigen inte var attraherad (jag har svårt att hitta killar det klickar med). Och dom flesta killar verkar inte veta inte vad förspel är, så... ajjj. 

• Anonym (Michaela)

Minsta var ca 8-9 cm största 50cm. Nej då kanske inte så stor då men den var enorm. Ett ex till mig har 22cm och den här var mycket större. Hur stor vet jag inte riktigt då jag varken frågade eller mätte. Skönt? Nja, för stort är inte kul. Lagom är bäst.

Svar på tråden Tjejer: minsta och största kuken?