• Laralara78

Kränkt mobbad på jobbet

För en månad sedan blev jag plötsligt fråntagen mina vanliga arbetsuppgifter utan förklaring. Efter upprepade frågor kom det fram att en chef hade bestämt det ? men hon förnekade direkt. Några timmar senare kallades det ett ?missförstånd?. Jag sa redan då: Jag tror inte på det.
    Sedan dess har mönstret upprepats. När jag jobbar med samma arbetslag får jag inte längre göra de uppgifter jag tidigare haft. Jag försökte förstå ? kanske har de bestämt att bara fast personal får dem? Men i fredags blev det tydligt: även vikarier får dessa uppgifter. Alla ? utom jag.
    Det är inte längre ett missförstånd. Det är ett medvetet val. Ett osynligt avståndstagande. Ett sätt att förminska.
     Jag har skrivit KIA. Jag mår dåligt. Och den chef som styr detta är kollega till min egen ? en person som utövar makt utan ansvar. En falsk ledare som påverkar arbetsmiljön för många.
    Imorgon går jag till jobbet och är jätteorolig hon kmr sparka mig kanske ? och det värsta är att min chef är mobbad av henne men vågar inte säga ifrån
  • Svar på tråden Kränkt mobbad på jobbet
  • Anonym (Varför)

Varför frågar du inte bara varför du fråntagits sina vanliga arbetsuppgifter?

• Laralara78

Jag har frågat men dem påstår att  jag inte har fråntagits dem . Utan det är så för alla. Men det är det inte fick se det i fredags

• Laralara78

Jag har frågat men dem påstår att  jag inte har fråntagits dem . Utan det är så för alla. Men det är det inte fick se det i fredags

Svar på tråden Kränkt mobbad på jobbet