SNÄLLA HJÄLP MIG!!
SNÄLLA NI MÅSTE HJÄLPA MIG!!
SNÄLLA NI MÅSTE HJÄLPA MIG!!
Det låter som han helt har slutat bry sig om er relation, om han t.o.m. drar sig undan när du söker kontakt. Så min gissning är att hans lust har flyttat sig till någon annan person.
Säg att du inte förstår varför han helt har ändrat beteende och att du har bokat tid för parterapi åt er båda men vill ge honom EN chans att berätta vad som egentligen pågår innan du lägger 1500 kr/timme på terapin.
Vad säger han då?
Den enda du kan få hjälp från är just din man Det är han som sitter på alla svaren Det är han som vet vad det är som föregår. Du måste ju ha ett allvarligt snack med honom och komma till botten med det men om han vägrar öppna sig så måste ju du ta ett beslut om du vill stanna kvar med en man som beter sig här
Den enda du kan få hjälp från är just din man Det är han som sitter på alla svaren Det är han som vet vad det är som föregår. Du måste ju ha ett allvarligt snack med honom och komma till botten med det men om han vägrar öppna sig så måste ju du ta ett beslut om du vill stanna kvar med en man som beter sig här
Jag vet att jag måste ta det beslutet.
Men han ignorerar mig totalt och låtsas som ingenting.
Börja med att kolla hälsan. Har han normala testosteronnivåer? Har han börjat ta antidepressiva? Övriga medicinska/fysiska värden?