Var går gränsen för sexting och vad borde man accepterar?
Min sambo har börjat skriva med andra på ett anonymt forum. Hon skriver om vårat sexliv och berättar om vad som hänt i sängen. Hon lämnar ut var jag kom och vilka hål jag hade mina fingrar till en kille som hade berättat att han ville äta sylt från hennes kropp. Hon hade hade försökt att skoja bort lite när han började med dom inviterna, men vill ändå berätta om vårat äventyr. hon frågade mig innan om hon fick skriva och jag hade sagt nej, men hon tycket att jag var tveksam i mitt svar och skrev ändå. Hon hade då inte berättat om inviterna. Snubben bor dessutom i samma stad. jag sa nej för att jag kände på mig att han skulle vilja skriva om vad han vill göra med henne. det hade han fortsatt med och hon hade sagt att hon inte ville prata på det sättet.
Min fråga är var går gränsen? Jag känner att hon lämnar ut oss för att egga andra killar för att dom ska vilja ha det. Jag ifrågasatt varför det skulle vara killar som är mottagare och inte tjejer. hon tyckte att hon inte fick samma respons och att då skulle tjejerna bli sugna på mig.
Jag tycker inte det känns bra, men når inte fram till henne när jag pratar om det. Hon tycker att jag är svartsjuk och överdriver.