• familjefar1337

Bra och prisvärda kliniker att vaccinera på?

Jag ska precis få mitt tredje barn och har en pojke och en flicka sedan tidigare. Jag gillar att ta med dem ut i världen, och då blir många vaccinationer som hela familjen behöver ta. Vissa vaccin behövs ju även inom Sverige. Jag tänker på:

*Hepatit A+B (3 doser) / TBE (3 doser+boosters) / Vattkoppor (2 dosor)

* Lite mer exotiska: Gula febern (1 dos) / Tyfoidfeber (1 dos) / Tuberkulos (1 dos)

Om man kan spara nån eller några hundralappar per dos så blir det ju snabbt tusentals kronor som man kan spara, synnerligen när man är flera i familjen. Så nu använder jag min fritid till att bygga en ny hemsida (https://vaccinpris.se/) där man kan jämföra vaccinationspriser mellan olika vaccinatörer.

Jag har lagt in priserna för de stora kedjorna men skulle behöva hjälp att hitta fler vaccinationskliniker som är bra och billiga som jag kan lägga till på hemsidan? Har ni någras tips? Tar även gladeligen emot allmän feedback på hemsidan. 

På lång sikt så skulle jag även vilja få in mer info om de olika vaccinationerna samt göra något verktyg för att planera familjens olika vaccinationer, då det är knepigt att hålla koll på när de olika doserna ska tas. 

• Svar på tråden Bra och prisvärda kliniker att vaccinera på?
  • Anonym (AI Jane)

Varför behöver man bygga en sida för det när AI med rätt prompt gör jämförelsen i realtid på 2 sekunder?

Jag använde det för 2 månader sen för att hitta billigaste bältrosvaccinet.

• Anonym (Höstmys)

Tycker att din hemsida är jättebra! Användarvänlig och lättöverskådlig. 

Bra jobbat! 👍☺️

• familjefar1337
    Anonym (Höstmys) skrev 2025-11-10 15:13:55 följande:

Tycker att din hemsida är jättebra! Användarvänlig och lättöverskådlig. 

Bra jobbat! 👍☺️

Tack, det var kul att höra att du gillar den! Glad
Svar på tråden Bra och prisvärda kliniker att vaccinera på?