• Anonym (Välhängd man)

Sex med välutrustad man..

Har börjat träffa en man som är väldigt välutrustad, vilket är helt tvärtemot mitt ex jag levt med i många år.

Sexet är som natt & dag. Bra på båda sätt, men finns lite andra grejer att jobba med nu.

En del positioner är helt fantastiska medan vissa är svårare, då han kommer för djupt. 

Vilka positioner tycker ni är skönast med en man som är över medel?

• Svar på tråden Sex med välutrustad man..
  • Anonym (Välhängd man)
    Anonym (H) skrev 2025-10-14 14:29:11 följande:

Det varierar nog.

Säkerligen, skadar dock inte med tips på de bästa ställningarna (kanske någon man inte tänkt på själv?)
  • Anonym (C)

Var otrogen med en välhängd man för några år sedan. Älskade missionären och doggy med honom. Han gav mig orgasmer som var på en helt annan nivå än vad jag upplevt tidigare.

• XDX

Generellt tips: Ha era överkroppar ihop, det kan ofta minska penetrationsdjupet och med bonusen att det är hett. 

Liggande på sidan ansikte mot ansikte är min och min kvinnas go to-ställning. I den är det lätt för båda att styra djupet m m. 

Och om ni inte provat än - testa väldigt ytlig penetration under ett helt samlag. Jag blir förvånad varje gång vi testar, hur mycket min kvinna njuter.  Sedan kan ni försiktigt prova att gå djupare mot slutet av samlaget, när hon är nära point of no return. 

• Core
    Anonym (C) skrev 2025-10-14 15:08:59 följande:

Var otrogen med en välhängd man för några år sedan. Älskade missionären och doggy med honom. Han gav mig orgasmer som var på en helt annan nivå än vad jag upplevt tidigare.

Måste bara fråga.. Vad fick dig att slänga in den I sammanhanget helt obetydliga informationen att du var otrogen? Är du ute efter att provocera de stackars män med dålig självkänsla eller ville du bara flexa?
  • Anonym (Jossan)

Min sambo är mycket välhängd. Den är både lång och grov. Det tog ett tag att komma fram till hur långt han kan stoppa in den i olika ställningar. När vi väl lärt oss det så gick det bättre. Det är nog det som är hemligheten. Man får experimentera sig fram. 
    När han tar mig analt behöver han inte vara så försiktig med hur långt han kommer in. Man är rätt "lång" i tvåan. Är mer omkretsen som kan ställa till det om man inte är van.

• Anonym (C)
    Core skrev 2025-10-15 17:23:14 följande:
    Måste bara fråga.. Vad fick dig att slänga in den I sammanhanget helt obetydliga informationen att du var otrogen? Är du ute efter att provocera de stackars män med dålig självkänsla eller ville du bara flexa?
    Det överlåter jag till dig att avgöra. 
  • Anonym (Välj filer)

Ni kvinnor som har välutrustade män. Har ni vid något tillfälle nämnt det för någon väninna? Talar ni om sånt?

• Anonym (Lajla S)
    Anonym (Välj filer) skrev 2025-10-31 10:14:02 följande:

Ni kvinnor som har välutrustade män. Har ni vid något tillfälle nämnt det för någon väninna? Talar ni om sånt?

Ja, det händer. Hur så ?
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Välj filer) skrev 2025-10-31 10:14:02 följande:

Ja, några av mina vänner vet. Sen är det "allmänt känt" att han har en stor. Jag är inte den enda han haft sex med genom åren.
Svar på tråden Sex med välutrustad man..