• Missklädd

Hur hittar man en bisexuell kvinna?

Jag har börjat bli väldigt nyfiken på att ha sex med en kvinna. 

Har även en fantasi om att inkludera en kvinna med mig och min man.

Men vart letar man? Det är inga problem att hitta män, men kvinnor är knepigare.

• Svar på tråden Hur hittar man en bisexuell kvinna?
  • Anonym (69"-man)
    Missklädd skrev 2025-10-15 12:18:52 följande:
    Hur hittar man en bisexuell kvinna?

Jag har börjat bli väldigt nyfiken på att ha sex med en kvinna. 

Har även en fantasi om att inkludera en kvinna med mig och min man.

Men vart letar man? Det är inga problem att hitta män, men kvinnor är knepigare.

Det finns en anledning till att dessa kvinnor kallas "unicorn". Du har troligen större chans om ni kan tänka er ett par där kvinnan är bi.
  • Anonym (Hotwife)

Hitta en kvinna för sex med en annan kvinna är ganska enkelt. Det fungerar med en annons på BS eller liknande eller så går man till en swingersklubb och det är fixat på 10 minuter då väldigt många kvinnor på klubbar är partybi 

Att hitta en kvinna som vill ha sex med ett par gör man i princip inte. Finns en anledning till att dom kallas Enhörningar. Det går säkert 100 par som söker en extra kvinna på varje kvinna som kan tänka sig att ha sex med ett par. Så det man skall fråga sig är vad har vi att erbjuda som är så unikt att en enhörning skall välja just er. 

Kan tilläggas att jag har testat att vara den extra kvinnan och det är något jag aldrig kommer att göra igen. Bara extremt trist och tråkig sex att vara någon form av leksak för att tillfredställa en mans fantasi att ha två kvinnor samtidigt.

• Anonym ((Phi))

Enklast blir nog via kontaktannonser eller dejtingappar som tillåter att par söker, dock som ovanstående skriver finns det betydligt fler par än singlar.

Jag har också testat och har en betydligt mer positiv bild, tyckte det var väldigt härligt och mysigt, men kemin spelar såklart in på det. Dock är min syn på skrivkontakt med par överlag negativ (dvs de jag inte träffat), många är bara ute efter att tillfredsställa sina fantasier i skrift och ber om bilder men har inte för avsikt att träffas. Mannen är ofta betydligt mer närvarande i kommunikation än kvinnan (vilket jag misstänker kan bero på att hans partner inte är medveten om "deras" parprofil).

• exandthecity
    Överväg att annonsera på nån sexkontaktsajt under par-söker-par. Börja att umgås med kläderna på och om de verkar vettiga så kan ni testa att turas om att ha sex med ordinarie partner medans man låter andra paret titta på. Om det ger mersmak så kan ni diskutera andra upplägg. Skulle det vara så att intresset bara gäller MFF så kan paren turas om att låna ut kvinnan. Mannen som får stå över behöver inte bli svartsjuk eftersom han vet att det blir omvänt nästa gång.
    Detta (i.a.f. första fasen) har varit uppe till diskussion med en tidigare partner, på hennes initiativ. Båda intresserade men ingen var då tillräckligt angelägen för komma till skott och verkligen fixa den där annonsen. Men jag tror att det skulle funka eftersom man skulle komma ifrån problematiken med att jaga unicorn. Antagligen för MMF också. 
Svar på tråden Hur hittar man en bisexuell kvinna?