• Anonym (Florida)

Vad hände egentligen sen? Berätta gärna här !

Det är många av oss som tillbringat åratal här och läst sidvis med olika frågor om folk i kris men efter långa långa trådar kanske man inte alltid orkar eller vill uppdatera en känslig tråd om hur det egentligen gick I slutändan.  

Vi är många som ändå undrar hur det egentligen gick med den krisade personen och om det blev ett bra slut och försök till puffade av tråd oftast bara resulterar i ännu mer pajkastning.. 

Så nu kan du som vill komma in här och berätta om dig själv och hur det slutade. Tog du verkligen tag i din svartsjuka?  Slutade han nånsin att dricka? Fortsatte han vara otrogen? Var barnet verkligen ditt? Fick du ditt efterlängtade 3:e barn? Skilde ni er till slut?  Valde du ändå att vara otrogen! Etc etc.. 

Inget tvång att berätta om din gamla tråd, berätta kort bara om orginalfrågan och uppdatera hur det gick. 

Skulle vara skönt att veta för oss som följt en lång lång tråd att allt faktiskt slutade på ett bra sätt oavsett vad det handlade om från början.  

• Svar på tråden Vad hände egentligen sen? Berätta gärna här !
  • Anonym (Mira)

Alla trådarna var påhittade och jag blev avslöjad varje gång så då gav jag upp. Jag var provanställd på den så kallade redaktionen. Fick mest syssla med skitgöra (som att hitta på trådar) och lönen var låg. Jag hoppades på att kunna avancera men så blev det inte. Jag fick sluta när provanställningen gick ut och nån annan fick tjänsten jag sökte. Nu skrattar jag gott åt alla påhittade trådar. Och snart raderas det här inlägget. Såklart. 

• Anonym (Richard)
    Anonym (Mira) skrev 2025-10-16 23:33:09 följande:

Alla trådarna var påhittade och jag blev avslöjad varje gång så då gav jag upp. Jag var provanställd på den så kallade redaktionen. Fick mest syssla med skitgöra (som att hitta på trådar) och lönen var låg. Jag hoppades på att kunna avancera men så blev det inte. Jag fick sluta när provanställningen gick ut och nån annan fick tjänsten jag sökte. Nu skrattar jag gott åt alla påhittade trådar. Och snart raderas det här inlägget. Såklart. 

Själv tycker jag det obehagligaste är folk som använder sig av andras användarnamn. Speciellt tydligt blir det när det är ett specifikt användarnamn. 

Som är ovanligt på forumet, ännu mer intressant när det var en frivillig barnfri kvinna som skrev i en viss tråd som handlade om kvinnor över 40. Och hur hon tyckte det var skönt att numera slippa mäns uppmärksamhet.

Ack ,dessa bittra incel män är överallt på forumet nu. Eller kanske bara en riktigt  bitter man tänker jag =) 
  • Mayjel

Det gick väl inget särskilt. Men det är då inte mitt fel för jag har iallafall försökt vara den kloka och vettiga. Ibland funkar inte detta heller när man har att göra med rena galningar. 

• Anonym (Mira)
    Anonym (Richard) skrev 2025-10-17 00:24:16 följande:
     Själv tycker jag det obehagligaste är folk som använder sig av andras användarnamn. Speciellt tydligt blir det när det är ett specifikt användarnamn. 
    Det går ju att undvika genom att inte skriva anonymt. Det är ju inte jättesvårt att regga ett konto som är tillräckligt anonymt för att man inte ska bli igenkänd. Då kan man äga sitt namn. 
  • Anonym (H)

Jag skilde mig. Inte tack vare råden här dock. Det som var tufft med FL är att många tog hans sida; å andra sidan hade de inte hela bilden. 

• Anonym (Vad var det jag sa?)

Arvstvisten mellan syskon jag skrev om landade slutligen i tingsrätten, väntar på att fallet tas upp.

Om min man hade lyssnat på mig från början hade detta varit klart för tre år sen och vi hade sparat ca 180 000 kr i rena räntor och haft de pengarna amorterade istället, så 360 laxar i sjön då. Ännu mer om man räknar avbetalningseffekten på räntan.

Jag måste säga att jag finner hela detta rätt onödigt.

Svar på tråden Vad hände egentligen sen? Berätta gärna här !