Har du någon gång fått en dickpick?
Frågan ställs enbart till kvinnor här.
Har du någon gång fått en oombedd dickpick?
Jag vill se hur pass vanligt det här är (bland forumläsarna).
Frågan ställs enbart till kvinnor här.
Har du någon gång fått en oombedd dickpick?
Jag vill se hur pass vanligt det här är (bland forumläsarna).
Jag slutade spela Wordfeud för att det ledde till dickpics ur det blå. Fanns något äckel som hade sin dickpic som profilbild också men antar att den blev bannad något senare.
Det gör mig arg att dessa efterblivna smaklösa män har fått mig att sluta göra en grej som jag gillade.
Även om majoriteten som röstat här någon gång fått en dickpick så är det ju ändå förvånansvärt många kvinnor som aldrig fått det. Det betyder ju inte att allt är frid och fröjd för det.
Men jag vill ändå ställa en fråga till er kvinnor som svarat att ni aldrig fått en dickpick: Hur tänker ni när ni ser utfallet här? Känner ni att ni har haft tur? Eller är det så att ni inte rör er i de digitala kretsarna där man kan drabbas av dickpicks? Är ni glada över att ni aldrig fått en eller är ni rent av förvånade?
Även om majoriteten som röstat här någon gång fått en dickpick så är det ju ändå förvånansvärt många kvinnor som aldrig fått det. Det betyder ju inte att allt är frid och fröjd för det.
Men jag vill ändå ställa en fråga till er kvinnor som svarat att ni aldrig fått en dickpick: Hur tänker ni när ni ser utfallet här? Känner ni att ni har haft tur? Eller är det så att ni inte rör er i de digitala kretsarna där man kan drabbas av dickpicks? Är ni glada över att ni aldrig fått en eller är ni rent av förvånade?
40% har inte fått en dp, stackars er som blivit utan.

Ja tyvärr allt för många gånger från olika killar och gubbar
Ja tyvärr allt för många gånger från olika killar och gubbar
Om jag fått en dickpick skickad till mig?
Snarare hur många har jag fått 😅
Om jag fått en dickpick skickad till mig?
Snarare hur många har jag fått 😅
28% har ofta fått dickpicks
33% har fått någon enstaka dickpick
38% har aldrig fått en dickpick
Så även om endast en oönskad dickpick är en för många så får man ju ändå dra sig en lättnadens suck över att det ändå inte är majoriteten som röstat som ofta får dickpicks. Alltid något...