• Anonym (röv)

IQ mensa, ÄLSKAR kött, extremhöger

Greta, "torterad". 54000 liter diesel för att föra hennes fartyg mot en bättre värld. 54000 liter bränsle mina vänner, räkna lite på det. 

Hur i helvete kan en sund människa rösta vänster och se sig i spegeln?

Vad sa du? Bjuder du på en köttbit? Man tackar, den bästa måltiden består utav så många döda djur som möjligt. Din hjärna har utvecklats med hjälp utav döda djur. 

Invandring? Hur vill du att dina barn skall växa upp? Tryggt? 

Vad är det för fel på er människor? Ruttna förfan... Skärp till er.

Greta är en goblin, den fula typen

• Svar på tråden IQ mensa, ÄLSKAR kött, extremhöger
  • Faile
    Anonym (röv) skrev 2025-10-18 00:53:45 följande:

Greta, "torterad". 54000 liter diesel för att föra hennes fartyg mot en bättre värld. 54000 liter bränsle mina vänner, räkna lite på det. 

Vad sa du? Bjuder du på en köttbit? Man tackar, den bästa måltiden består utav så många döda djur som möjligt. Din hjärna har utvecklats med hjälp utav döda djur. 

Charmigt. Det är enkelt nu för tiden att sortera ut de lågintellektuella. Man skriver Greta så sorterar ni ut er själva. Så jävla enkelt. 
    Sluta jiddra, börja trolla!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (röv)
    Faile skrev 2025-10-18 01:01:07 följande:
    Charmigt. Det är enkelt nu för tiden att sortera ut de lågintellektuella. Man skriver Greta så sorterar ni ut er själva. Så jävla enkelt. 

Triggered feminist! Titanic 2025... Män och barn först, låter bra?

Hade män resonerat som en kvinna som du hade enbart män och barn suttit i livbåtarna. 

Men jag kan lova dig, hade något sådant hänt 2025, så hade dina åsikter ändrats på 0.5 sekunder.

• Anonym (röv)
    Anonym (Hmm) skrev 2025-10-18 01:04:46 följande:
    Så du är en sån där miljöextremist som är emot sånt? Fyfan säger vi andra! Gretaälskarjävel! Det borde vara 540000 liter din vänsterfjolla!

Nej verkligen inte! Skulle aldrig komma på tanken att bjuda dig på nåt eller att skriva på korrekt kommaterad svenska när inte du klarar av det!Helst inte alls men åtminstone inte med såna som du, som kräver att man ska bjuda er på kotletterna! Jävler vänster-krävare!

Triggered! Fyfan vad jag älskar feminister. Det duger när det passar liksom! <3 

Ni är ubermenschen! Kvinnor är superior förfan, lets gooo!

• Anonym (röv)

Det bästa är ändå feminister som sminkar sig Gråter

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (röv)

Jag är en kvinna, man... eller häst, men identifierar mig som en röv. Och jag KRÄVER, att du tar bort tråden din kvinnohatande röv!!! Usch och tvi!!!

Jag älskar djur, ät inte mina bästa vänner som jag sökt trygghet hos för att jag en gång blev sårad utav en man... (om han nu identifierade sig som en sådan)

• Anonym (röv)

Jag är en självständig kvinna, som kan försvara mig själv tills dess att jag behöver ropa efter män, då jag insett att mina fysiska begränsningar inte tillåter mig att försvara mig själv som jag önskar att jag kunde!!!

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Gode)

Bra att hon kan slappna av.

Moraliserande är bara så möjligt. Att hon tenderar att göra det är ingen bra ursäkt för att använda moraliserande mot henne.

Vill hon åka ner med ett fartyg till Gaza så är det klart att hon ska göra det. Ta med lite glatt folk och ha kul på vägen. Många tar livet alldeles för seriöst.
Svar på tråden IQ mensa, ÄLSKAR kött, extremhöger