• Anonym (Nyfiken man)

Sexliv gifta/sambo 40-50 års ålder

Hur ser erat sexliv ut? Man ska väl inte jämföra med andra, men nyfiken på hur det ser ut ute i stugorna blir man ju. 

Jag börja, vi har sex ca 3-6 ggr i månaden avsugningar inräknat. Hade nog blivit mer om inte ?störningsmomentet? barn fanns. 

Förekommer det något kink i stugorna? Inte så mycket här mer än att jag styr i sängen och utanför vilket vi båda trivs med. Händer att en hand glider innanför trosorna i tv soffan samt rätt mycket smekande och klappande på brösten, magen, rumpan i vardagen.

Hur har ni det? Är vi normala?

• Svar på tråden Sexliv gifta/sambo 40-50 års ålder
  • Anonym (Anonym)

Blir omkring 3-4 ggr i månaden , knepigt att få till mer mer ungar i huset. Blir då sent på kvällen när de sover eller iväg på aktivitet . Oftast missionären eller gemensam onani först (som verkligen får igång oss båda) för att sedan köra bakifrån tills vi kommer samtidigt. Hon får alltid starka orgasmer med fontän. 

Inga direkta konstigheter , men ibland kör hon med stay ups vilket jag gillar Framhäver hennes kurviga o muskulösa kropp . Har överraskat henne ett par gånger med Holt Mary vilket förstärker bådas orgasm avsevärt. 

• Anonym (Man 40+)

1-2 ggr i månaden, hon är nu inne i förklimakteriet, klitoris har krympt bort helt och hennes initiativtagande och sexlust är rätt så obefintligt.
    Då vi har sex är det nog mest för min skull. Har läst att vissa kommer igen efter förklimakteriet och t.o.m. har bättre sex än nånsin förut, för mig är sex en viktig del i ett parförhållande så jag hoppas det även kommer att gälla oss.

• Anonym (Waldemort)

En kompis skulle operera pungen och var orolig för om det skulle påverka hans sexliv med frun. 

Han är 80 år.

• Anonym (Sällan)

1-2 gånger per månad. Missionären eller så rider hon. Går inte för henne i någondera ställningen

• Anonym (Ja)

Två - tre ggr i veckan. 

Jag hade velat oftare.

• JohnnyA

minst 5ggr i veckan, jag har klagat på att det är lite men läser man här så? vi har iofs bara varit gifta 12år

• ResanTillMelonia
    Anonym (Nyfiken man) skrev 2025-10-18 20:57:52 följande:
    Sexliv gifta/sambo 40-50 års ålder

Hur ser erat sexliv ut? Man ska väl inte jämföra med andra, men nyfiken på hur det ser ut ute i stugorna blir man ju. 

Jag börja, vi har sex ca 3-6 ggr i månaden avsugningar inräknat. Hade nog blivit mer om inte ?störningsmomentet? barn fanns. 

Förekommer det något kink i stugorna? Inte så mycket här mer än att jag styr i sängen och utanför vilket vi båda trivs med. Händer att en hand glider innanför trosorna i tv soffan samt rätt mycket smekande och klappande på brösten, magen, rumpan i vardagen.

Hur har ni det? Är vi normala?

Skulle aldrig i livet kunna tänka mig att vara gift eller sambo med någon. Bara till besvär
  • Lazzi
    ResanTillMelonia skrev 2025-10-23 13:42:54 följande:
    Skulle aldrig i livet kunna tänka mig att vara gift eller sambo med någon. Bara till besvär
    Låter som ett härligt liv 
  • Anonym (55+)

Jag 56, frun 61. Sex 1-2 gånger i månaden och jag tycker att det sakta men säkert blir allt mer sällan. Bägge barnen utflugna sedan många år tillbaks. 

Jag sköter merparten av markarbetet hemma men det hjälper inte. Misstänker någon form av depression hos frugan som hon i vill ta tag i. Det är ett skit att bli gammal. 

• Lazzi
    ResanTillMelonia skrev 2025-10-23 20:57:16 följande:
    Ja det är det faktiskt
    Jag är särbo ca två timmar i bil bort så blir inte så ofta träffar 
    Men skönt o ta hand om sig själv 
  • Anonym (Kanske)
    Anonym (Man 40+) skrev 2025-10-19 09:47:09 följande:

1-2 ggr i månaden, hon är nu inne i förklimakteriet, klitoris har krympt bort helt och hennes initiativtagande och sexlust är rätt så obefintligt.
    Då vi har sex är det nog mest för min skull. Har läst att vissa kommer igen efter förklimakteriet och t.o.m. har bättre sex än nånsin förut, för mig är sex en viktig del i ett parförhållande så jag hoppas det även kommer att gälla oss.

Du bör nog förbereda dig på att det kan bli det motsatta. Jag hade okej sexliv vid 40+ och tidvis extremt mycket sex, men min lust försvann helt vid menopaus. Bara så du inte har orimliga förhoppningar på henne,
Svar på tråden Sexliv gifta/sambo 40-50 års ålder