• Anonym (Kink)

Gå utan trosor, hur känns det?

Säger ibland åt sambon att gå utan trosor. Antingen hemma med mjukisbyxor eller ute med lång kjol. Ni tjejer som har erfarenhet av det, hur känns det? Kånns det tydligt att ni är troslösa? 

• Svar på tråden Gå utan trosor, hur känns det?
  • Anonym (Kri)
    Anonym (Äckligt) skrev 2025-11-04 11:27:22 följande:
    Ja, behöver och behöver. Du skriver det som en allmän sanning och så är det ju verkligen inte. Precis som mens skiljer sig mellan olika kvinnor, så skiljer sig även flytningar.
    Det ÄR en allmän sanning, om vi pratar om fertila kvinnor då och inte tanter. Samma med flödet vid mens.
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (Kri) skrev 2025-11-04 11:32:31 följande:
    Det ÄR en allmän sanning, om vi pratar om fertila kvinnor då och inte tanter. Samma med flödet vid mens.
    Du menar att alla fertila har samma flöde av mens och flytningar?
  • Anonym (Kri)
    Anonym (Äckligt) skrev 2025-11-04 11:34:42 följande:
    Du menar att alla fertila har samma flöde av mens och flytningar?
    De flesta iaf. Det är detta som menas just med allmänna sanningar. Punkt. 
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (Kri) skrev 2025-11-04 11:38:08 följande:
    De flesta iaf. Det är detta som menas just med allmänna sanningar. Punkt. 
    Aha. Ja då har 1177 och andra officiella kanaler fel då. 1177 skriver till exempel: "Det är olika från person till person hur mycket flytningar man har." Så mycket för din allmänna sanning. Punkt.
  • Anonym (Kri)
    Anonym (Äckligt) skrev 2025-11-04 11:48:39 följande:
    Aha. Ja då har 1177 och andra officiella kanaler fel då. 1177 skriver till exempel: "Det är olika från person till person hur mycket flytningar man har." Så mycket för din allmänna sanning. Punkt.
    Bla bla bla. Ditt meningslösa tjafsande är bara tröttsamt. Att folk är olika fråntar inte det faktum att det finns allmänna sanningar som stämmer in på de flesta. 
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (Kri) skrev 2025-11-04 11:52:21 följande:
    Bla bla bla. Ditt meningslösa tjafsande är bara tröttsamt. Att folk är olika fråntar inte det faktum att det finns allmänna sanningar som stämmer in på de flesta. 
    Haha ok. Ja 1177 är bla bla bla, vi säger så.
  • Anonym (Kri)
    Anonym (Äckligt) skrev 2025-11-04 11:53:15 följande:
    Haha ok. Ja 1177 är bla bla bla, vi säger så.
    Allmänna sanningar är ett faktum, så ja. Dina blajteorier om att alla är ?unika? på det planet är just detta. Bla bla bla.
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (Kri) skrev 2025-11-04 11:56:23 följande:
    Allmänna sanningar är ett faktum, så ja. Dina blajteorier om att alla är ?unika? på det planet är just detta. Bla bla bla.
    Inte mina teorier, utan 1177. Nu kommer vi inte längre. Du har noll källor, mer än otrevlighet så jag släpper detta nu.
  • Anonym (Kri)
    Anonym (Äckligt) skrev 2025-11-04 11:58:43 följande:
    Inte mina teorier, utan 1177. Nu kommer vi inte längre. Du har noll källor, mer än otrevlighet så jag släpper detta nu.
    Dumheter. Har aldrig påstått att jag inte skulle utgå från några källor så ren lögn från ditt håll. 

Bra, du tillför inget ändå och du är precis lika otrevlig med ditt tjafsande bara för sakens skull. Bye bye.
  • EnAnonumius
    Anonym (Kri) skrev 2025-11-04 11:52:21 följande:
    Här bevisar du att du inte kunde acceptera ren jävla fakta, PUNKT!
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kri) skrev 2025-11-04 12:06:04 följande:
    Dumheter. Har aldrig påstått att jag inte skulle utgå från några källor så ren lögn från ditt håll. 

Bra, du tillför inget ändå och du är precis lika otrevlig med ditt tjafsande bara för sakens skull. Bye bye.
    De flesta ja men även där är det skillnader i hur mycket
Svar på tråden Gå utan trosor, hur känns det?