Anonym (Man över 50) skrev 2025-10-20 15:26:19 följande:
Klara och Jennifer!
Tack för att ni delar med er. Det där var intressant och faktiskt tankeväckande.
Jag skall erkänna att jag är nog rätt "visuell" i mina fantasier percis som ni beskriver era erfarenheter av män. Det här tåls att tänkas på.
Jag inser att min fru också har beskrivit sina tankar vid onani precis som ni gör. Att hon tänker på en känsla av något vi gjort eller att vi gör.
Jag skulle absolut inte ha något emot att hon berättar om dessa tankar och minnesspår. Sånt som hon går igång på. Men hon har aldrig bjudit in mig i dom mer än att nämna att det är den typen av tankar hon har när hon onanerar. Det hade varit intressant och hett att få ta del av. Tror jag.
Hur reagerar ni på att era män delar med sig av sina mer visuella fantasier? Är det intressant eller äcklas ni av dom? Alltså...känns den typen av fantasier för porriga?
Jag dejtade en man ett längre tag som tyckte om att viska sina fantasier i mitt öra vid sex. Det var förvånansvärt tändande, kanske det mest tändande var att han faktiskt då gav komplimanger och delade något intimt (vilket han inte gjorde annars).
Jah försökte beskriva mina fantasier för honom, men upplevde inte riktigt att han förstod eller tog till sig detaljerna, utan att han hela tiden fastnade på att jag inte hade ett manus för vad jag ville uppleva med honom. Jag kan fortfarande känna sorg över att han inte förstod hur mycket jag faktiskt fantiserade och längtade efter hans händer, läppar, styrning osv. då han var fast i föreställningen om att hans sätt att fantisera var det enda rätta. Fantiserar fortfarande om ögonblick med honom, fast han fick mig att känna att jag inte dög och med facit i handen så tyckte han tyvärr aldrig om mig tillräckligt för att vilja förstå mig och min lust till honom.