• sarasassa

Väntetid på Trianglen i Danmark - äggdonator

Hej, 
    Är det någon som har erfarenhet av Trianglen i Danmark? 
    Jag står i kö för en äggdonator och väntan är olidlig... hade mitt första möte med de i början av augusti där de sa att väntetiden är mellan 2-6 månader, har inte stått i kö så länge ( känns dock som en evighet ) men då jag är 45 år så känner jag att tiden rinner ut... 
    är det värt att sätta sig på kö på andra kliniker eller är det lika långa köer? 
    Tacksam för delning av erfarenhet! 

• Svar på tråden Väntetid på Trianglen i Danmark - äggdonator
  • sarasassa
    sarasassa skrev 2025-10-20 10:42:15 följande:
    Väntetid på Trianglen i Danmark - äggdonator

Hej, 
    Är det någon som har erfarenhet av Trianglen i Danmark? 
    Jag står i kö för en äggdonator och väntan är olidlig... hade mitt första möte med de i början av augusti där de sa att väntetiden är mellan 2-6 månader, har inte stått i kö så länge ( känns dock som en evighet ) men då jag är 45 år så känner jag att tiden rinner ut... 
    är det värt att sätta sig på kö på andra kliniker eller är det lika långa köer? 
    Tacksam för delning av erfarenhet! 

Ingen?
  • WaterAnimal

Hej! 
    Det var ingen kö på Nordic IVF, dock lite kö till att göra den psykosociala utredningen. Dock kan det ju vara olika väntan beroende på om de har en donerade ägg som passar dina drag 😊 

Men efter som att de kör med frysta ägg, så är det bara att köra igång när man blivit matchad. 

Vi är mycket nöjd med deras bemötande! 

Ring och hör! 

Svar på tråden Väntetid på Trianglen i Danmark - äggdonator