• Anonym (Behov)

Vem har störst behov jag eller min sambo?

Har sex ganska ofta ( 7-10 gånger i veckan ) 
    Jag kan tänka mig mer!
    Min sambo vill prova andra saker som swingers, trekant eller bara andra killar.
    Hon tycker att jag har ett stort behov?
    Jag tycker att hon har ett större behov än vad hon själv tycker..
    Hur bör jag tänka?

• Svar på tråden Vem har störst behov jag eller min sambo?
  • Anonym (Patricia)

Det handlar inte om vem som har rätt eller vem som ska få sin vilja fram. Då är ni helt fel ute. 

Däremot handlar det om vad ni båda är villiga att göra för att gå varandra till mötes i era önskemål och också hitta vägar till gränsdragning om vad som är rimligt i ett förhållande vs respekt och att ha sunda värderingar.  

• Meddelande borttaget
  • Ascendere

Du bör tänka att du och troligen även din sambo inte verkar speciellt kära i varandra, ni verkar mer vara ute efter att förhandla er till så mycket som möjligt för egen del. 

Sedan är det nog inget ovanligt att män oftare vill ha mer sex med en och samma kvinna medans kvinnor ofta vill ha sex med nya män.
    Kan gå åt båda håller förstås men detta verkar vara det vanligaste. 

• Anonym (Råbert)

Hur hinner ni gå på Ikea?

• Ascendere
    Anonym (Råbert) skrev 2025-10-21 15:09:38 följande:

Hur hinner ni gå på Ikea?

På IKEA måste det vara ganska lätt att hitta ett undanskymt hörn för en snabbis. Precis som hemma kan man variera sig genom att ha sex i kök, vardagsrum, sovrum osv
  • Fjäril kär

Allvarligt menad fråga, hur hinner ni överhuvudtaget med ett liv med allt detta sex som ni dessutom vill utöka med MER sex? 

Jag älskar sex oskulle kunna lugga varje dag men då skulle inget annat bli gjort.   

Ni låter gränslösa och det låter som att ni inte kan ge varandra det ni vill ha egentligen?  Är det då så bra sex om ni inte är nöjda? Och hur bra mår ert förhållande?  

• Ascendere
    Fjäril kär skrev 2025-10-22 11:26:50 följande:

Allvarligt menad fråga, hur hinner ni överhuvudtaget med ett liv med allt detta sex som ni dessutom vill utöka med MER sex? 

Jag älskar sex oskulle kunna lugga varje dag men då skulle inget annat bli gjort.   

Ni låter gränslösa och det låter som att ni inte kan ge varandra det ni vill ha egentligen?  Är det då så bra sex om ni inte är nöjda? Och hur bra mår ert förhållande?  

Men alltså sååå mkt tid behöver det ju inte ta om man bor ihop och inte har barn.

Sex som kvällsrutin innan man somnar, och så en gång på morgonen också på helgen, då är man ju uppe i 7-10 gånger/vecka
  • Anonym (Råbert)
    Ascendere skrev 2025-10-22 10:55:53 följande:
    På IKEA måste det vara ganska lätt att hitta ett undanskymt hörn för en snabbis. Precis som hemma kan man variera sig genom att ha sex i kök, vardagsrum, sovrum osv
    ...och så kan bokhyllan Billy få vara med...
  • Anonym (Wakka wakka eh eh)
    Anonym (Råbert) skrev 2025-10-22 14:14:15 följande:
    ...och så kan bokhyllan Billy få vara med...
    Nix, men cuckstolen Kenneth, den har säkerligen sin plats.
Svar på tråden Vem har störst behov jag eller min sambo?