• Anonym (Anonym)

En tjej tycker om mig på Familjeliv

Tja

En tjej tycker om mig på familjeliv men när jag svarar hennes kommentarer så upphör hon att skriva.

Varför?

Kan det vara för att jag inte har träffat henne på ett tag?

Jag tycker om henne med. 

• Svar på tråden En tjej tycker om mig på Familjeliv
  • Jimmy75

Varför frågar du inte henne? Hur stor tror du chansen är att någon av oss här GISSAR helt rätt om hur hon tänker och varför hon gör på det ena eller andra viset?

Med tanke på vad du skriver utgår jag ifrån att du hoppas att det ska bli något mer av det och då kanske du vill bygga det på uppgifter från huvudpersonen istället för våra förutfattade meningar om det ena eller det andra. Våra svar kommer ju bygga på VÅRA erfarenheter, vilket innebär att om några här har dåliga erfarenheter av något du beskriver kommer du få svar och tolkningar som speglar det....vilket kanske inte är till din fördel.

• Anonym (Anonym)
    Jimmy75 skrev 2025-10-21 23:14:30 följande:

Varför frågar du inte henne? Hur stor tror du chansen är att någon av oss här GISSAR helt rätt om hur hon tänker och varför hon gör på det ena eller andra viset?

Med tanke på vad du skriver utgår jag ifrån att du hoppas att det ska bli något mer av det och då kanske du vill bygga det på uppgifter från huvudpersonen istället för våra förutfattade meningar om det ena eller det andra. Våra svar kommer ju bygga på VÅRA erfarenheter, vilket innebär att om några här har dåliga erfarenheter av något du beskriver kommer du få svar och tolkningar som speglar det....vilket kanske inte är till din fördel.

Vad tycker du om låter jag länkade till ovanför? Svara ärligt
  • Mayjel

Inget illa här men om någon hade slutat svara mig på det sättet så skulle jag tolkat det som att personen är ointresserad. Då är det bättre att glömma den personen och gå vidare istället. 

• Anonym (Anonym)
    Mayjel skrev 2025-10-21 23:24:32 följande:

Inget illa här men om någon hade slutat svara mig på det sättet så skulle jag tolkat det som att personen är ointresserad. Då är det bättre att glömma den personen och gå vidare istället. 

Hon har spammat forumet med trådar som handlar om mig. Sedan när jag svarar så blir hon helt tyst

Hon har skapat tråden "skulle du gifta dig med en man som fått avslag på asylansökan. 

Länk: www.familjeliv.se/forum/thread/83408967-skulle-ni-gifta-er-med-en-man-som-fatt-avslag-pa-asylansokan/8
  • Anonym (Anonym)

Hon tjatar på att vi ska skaffa oss barn men när jag svarar blir det tyst....

• Mayjel
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-21 23:34:25 följande:

Hon tjatar på att vi ska skaffa oss barn men när jag svarar blir det tyst....

Det är troligtvis fel person.
  • Kirenaj68
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-21 23:03:53 följande:
    En tjej tycker om mig på Familjeliv

Tja

En tjej tycker om mig på familjeliv men när jag svarar hennes kommentarer så upphör hon att skriva.

Varför?

Kan det vara för att jag inte har träffat henne på ett tag?

Jag tycker om henne med. 

Om ni har träffats förstår jag inte varför ni fortsätter att kommunicera här. 

• Jimmy75
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-21 23:23:31 följande:
    Vad tycker du om låter jag länkade till ovanför? Svara ärligt
    Inte något jag gillar. Passar inte min smak 
Svar på tråden En tjej tycker om mig på Familjeliv