Min pojkväns möbler stinker
Jag har en ny pojkvän. Han har allt jag söker och lite till. Men hans övernattningslägenhet luktar. När jag varit hos honom måste jag vädra/ tvätta alla mina kläder och väska. När han är hos mig fastnar lukten i mina möbler. Jag måste storstäda när han varit här. Kan ta en hel dag att få rent en pall han ex lagt sina kläder på. Ättika, vädring osv. Detta börjar ta musten ur mig. Det luktar inte mögel men gammalt. Han har flera antika möbler från en äldre släkting, säkert 100 år gamla saker utan överdrift. Jag tror inte det är lägenheten i sig som är problemet, men ja de antika möblerna.
Hans vanliga hem luktar inte illa. Han luktar inte illa. Tvärtom. Han har mycket god ekonomi och verkar jättekär i mig. Och jag i honom. Men detta börjar bli en dealbreaker för mig. Jag har sagt att jag inte gillar äldre saker, men måste nog vara mer konkret nu med det är just lukten som är problemet. Jag blir inte täppt i näsan osv när jag varit i lägenheten, hoppas och tror inte det är något man blir sjuk av men ja det är rakt av äckligt. Sist han skulle krama mig när han klätt på sig kläder som han har haft i lägenhet ryggade jag, vilket han märkte och frågade ?får jag inte ta i dig nu??. Jag var trött och blev obeväm så sa inget. Detta var en tidig morgon när han skulle åka från mig och vi skulle säga hejdå.
Tips?! Vad hade du gjort i mina skor??