Jag är så feg med tjejer :/
Hur blir man mindre feg när det kommer till tjejer? Jag har under hela mitt liv varit väldigt blyg när det kommer till tjejer. Rädd att bli nobbad, främst för att jag blev nobbad av tjejer av hemska skäl i tidiga 20-års åldern.
Jag har alltid haft ett jävligt uselt självförtroende för att jag är ful bland annat. Och i mina tidiga år i livet blev hamnade jag i säng med två olika tjejer och jag misstänker att dom nobbade mig på grund av liten penis.
Jag har även varit ganska dålig på att läsa av signaler har jag nu insett i efterhand och en tjejkompis som jag var ute med under en period sa att jag var dålig på att läsa signaler och att "hon raggade ju på dig". Nästan så att jag i efterhand börjar misstänka att jag har asperger.
I vissa situationer så har jag liksom dragit mig ur när det en tjej börjat visa intresse. På grund av att jag blev rädd att hamna i säng och sedan bli nobbad igen för ni vet vad.
När jag fyllde 30 bestämde jag mig för att ge upp tjejer och leva i celibat. Men nu är jag nästan 40 och ångrar mig. Jag vill också uppleva flickvän och ha sex ibland som de flesta andra :/
Hur ska jag komma igång med det här nu egentligen i min ålder?