Erfarenhet av Hallon (mobil)?
Nån som har Hallon som leverantör? Vad är era erfarenheter? Är de bra? Suger de?
Nån som har Hallon som leverantör? Vad är era erfarenheter? Är de bra? Suger de?
Funkar jättebra! Hela familjen använder det.
Jo men helt ok. De har ju dock ingen kundtjänst direkt. Därför de är billiga
Funkar jättebra! Hela familjen använder det.
Inte haft Hallon men Tre som går på samma nät. Det var alldeles för dålig täckning för att passa mig. I städer fungerade det utmärkt men inte på vischan så att säga.
Inte haft Hallon men Tre som går på samma nät. Det var alldeles för dålig täckning för att passa mig. I städer fungerade det utmärkt men inte på vischan så att säga.
Hade hallon i många år. Superbra tyckte jag. De har chatt man kan skriva direkt, snabbt och enkelt. Bor i sthlm.
Det skrev jag väl inte. Den jag svarade påstod att Tre har knackig täckning i norra Sverige och bra från Uppsala och söderut och det stämmer inte alls. Jag reste i jobbet och var mycket i bland annat Göteborg och Linköping och Tre-moblien var i stort sett död mellan alla städer tills man fick täckning igen. Är även en del i Dalarna på vintern och det var samma där.
I Stockholms skärgård fungerade den fullkomligt uselt. Tres nät har bra täckning i städerna och fungerar säkert utmärkt om man mest rör sig i städer men för mig som friluftsmänniska som är i skärgården, vandrar, åker skidor mm passade det inte särskilt bra.