• Anonym (Ifred)

Fler som helst har persienner neddragna/ gardiner fördragna när ni inte vill bli störda av intryck utifrån?

Jag har mer och mer upplevt tjusningen med att ha persienner neddragna/ gardiner fördragna när man håller på med sådant man vill kunna koncentrera sig på.Ja, vi behöver dagsljus, men jag upplever ofta att det stör när t.ex. människor går förbi utanför, som att det känns som att man inte får vara ifred. Bor på bottenplan i en större stad och hyfsat mycket folk som passerar mina fönster.

Har en släng av social fobi med, det kanske kan spela in?

Hur är det för er?

• Svar på tråden Fler som helst har persienner neddragna/ gardiner fördragna när ni inte vill bli störda av intryck utifrån?
  • Anonym (U)

Bor på våning 7 och har nerdraget. Är ej jättefin utsikt direkt så man missar inget. 

• Anonym (c)

Bor på bottenplan och har mycket fördraget pga vill inte att folk ska se in. Jag väljer ju själv.

• Anonym (Sigrid)

Ja, jag. Alltid. Och det är inte för att inte bli störd utan för att det är så för jäkligt soligt här där jag bor. Hatar soljäveln. 

Svar på tråden Fler som helst har persienner neddragna/ gardiner fördragna när ni inte vill bli störda av intryck utifrån?