Fråga till kvinnor - preferenser
Om ni fritt får välja partner enbart efter utseende, vad väljer ni då ?
Vad föredrar ni?
Om ni fritt får välja partner enbart efter utseende, vad väljer ni då ?
Vad föredrar ni?
Inget av alternativen, då jag inte tänker så.
Varför är inte Iranskt ett av alternativen?
Norden av de alternativen.
Det är inte så enkelt:
Det är insidan som gör mannen men då måste han acceptera sitt utseende.
Jag som kvinna kan se mig som,
165 cm kort, tjock och rynkig.
eller
165 cm lång, kurvig med skrattrynkor.
Det är inte så enkelt:
Det är insidan som gör mannen men då måste han acceptera sitt utseende.
Jag som kvinna kan se mig som,
165 cm kort, tjock och rynkig.
eller
165 cm lång, kurvig med skrattrynkor.
Detta är en intressant frågeställning. Bland tonårstjejer verkar det vara väldigt inne att ha en icke-svensk partner.
Nordiskt/Västeuropeiskt utseende föredras här.
Undra om det skulle bli ungefär samma om man frågade män..
Detta är en intressant frågeställning. Bland tonårstjejer verkar det vara väldigt inne att ha en icke-svensk partner.
Ja kan föredra nordisk, indisk men inte lika mycket kinesisk o det är båda Asien....jag vill inte välja bort någon på nationalitet.
Föredrar att han har lite större ögon, hår på huvet gärna lite tjockare hår, inte har glasögon, gärna lång, normalbyggd kroppshydda det kan man vara inom alla nationaliteter och man kan också inte ha dom utseendet inom alla nationaliteter.... Så länge personen har flera preferenser på plus än på minussidan gällande utseende så får det duga....för jag tänker att värderingar och personkemi måste väga högre.....
Jag hoppas på en partner som tänker likadant....
Inga alls.
Mina preferenser verkar mest styrda mot européer.
Jag kan absolut se den objektiva skönheten hos män som Golden Tate, Madi Pakdel eller Kartik Aaryan. Men i verkligheten är jag väldigt inställd på hjärna och snabb verbal kommunikation och det lär jag knappast få chans att utvärdera för någon av dem, och jag har aldrig varit ihop med en man från en annan kontinent även om jag har fått inviter.
Det skulpturala i framförallt svarta mäns (och kvinnors) muskler är också vackert att se, men för mig är det vanligen inte sexuellt färgat utan liknande känsla som inför en magnifik grekisk staty eller en muskulös panter. Parat med respekt för det enorma arbete som ligger bakom en sådan kropp. Jag hade utan en sekunds tvekan offrat en njure för att ha Simone Biles fysik, helt utan några medaljer.
Varför finns inte europa med som alternativ, sydeuropa är nåt helt annat? Är en massa länder mellan norden och det.