• FiaLisa90

Baktiell vagionos eller annat?

Jag fick för snart 2 månader sen att det sved i underlivet, trodde det va ett utbrott på herpes (flera år sen sen sist). Men det gick inte över så jag kontaktade vården i tron att den var UVI (ja jag vet dumt att gå till online dolyor) och fick antibiotik. det hjälpte inte och jag avslutade kuren då jag började lukta mer. Inte fiskaktigt men väldigt surt. Jag sökte för vad det kan vara och landade i svamp som jag behandlade. Fortfarande inte bra så jag försökte få en tid till gyn som är princip omöjligt på kort tid i sthlM. Till slut ringer jag 1177 som kunde hitta en tid på andra sidan stan. Jag tar taxi från jobbet för att inte förlora för mycket tid. Träffar en läkare, han gjorde endast ultraljud och stack upp fingret och fick lite gul flytnin och säger det är BV. Jag behandlas med en gel, inget händer med lukten under de 5 dagarnas. Jag väntar till 7:e dagen och ringer igen för att få återigen medicin slidtablett, dalcin tror jag den heter. Tog första igår. Men asså Jag stinker. Nästan så jag luktar kiss. Så jävla psykisk påfrestand. jag vet inte om andra känner det med men jag går och tänker att det måste dom göra. Är det någon som känner igen sig? Hur lång tid ska det ta? Jag är orolig att det är något annat som han inte testade emot.
  • Svar på tråden Baktiell vagionos eller annat?
  • mamaleona

Testa att kleta in underlivet med naturell probiotisk yougort, en binda mot o gå o sov. Upprepa 3 kvällar. Undvik sex dessa dagar. Bakteriell vaginos är en rubbning i normal floran, dessa yougortar kan sköta det så det blir bättre/bra o återställa balansen. Gammalt trick. Hälsn en bm

Svar på tråden Baktiell vagionos eller annat?