• Anonym (Kåta kvinnan)

Handbojor & liknande...

Jag gillar när min man ger mig lite smisk på rumpan och att han är lite dominerande och hårdhänt under sex. Pga det har jag under en tid funderat mer och mer på att testa lite olika leksaker typ handbojor och lite annat för att hetta upp saker och ting samt utforska varannan på nya nivåer. Utan att prata med min man har jag köpt hem ett litet "startpaket" innehållande hand- och fotbojor med kopplingsanordning, halsband med koppel, gagball, rep, ögonbindel, piska, bröstklämmor, teaser. Mannen fyller år och han fick detta i present och är öppen med att testa han med. Frågan är, hur använder man sakerna för bästa njutning? Halsbandet & gagballen lockar inte mig jättemycket men kan vara öppen med att testa även det. Vi är nybörjare båda två så ös på med tips & idéer:)

• Svar på tråden Handbojor & liknande...
  • Anonym (Carolus)

Låt honom binda dig med rep, armar och ben, som ett kryss. Ögonbindel, så vet du inte var han är, var hans läppar kommer att dyka upp.

Prova smisk med bara handen, själv gillar jag mer att känna svedan i min hand. Gagball mm längtar jag inte efter, men varför inte prova.

Kombinera med rollspel, gemensamma fantasier.

• Anonym (Kåta kvinnan)
    Anonym (Carolus) skrev 2025-10-26 11:55:53 följande:

Låt honom binda dig med rep, armar och ben, som ett kryss. Ögonbindel, så vet du inte var han är, var hans läppar kommer att dyka upp.

Prova smisk med bara handen, själv gillar jag mer att känna svedan i min hand. Gagball mm längtar jag inte efter, men varför inte prova.

Kombinera med rollspel, gemensamma fantasier.

Har inget bra att binda fast i för att det ska kunna bli ett kryss, men funderar på att låta honom binda fast mig på en stol och med en ögonbindel tror jag det kan bli riktigt hett.. 
    Smisk med handen gillar jag, men kommer vilja testa piskan och tycker jag/vi om det kan man ju variera lite.  
  • Anonym (Hmm)

Han kan ju binda dig framåtlutad över köksbordet. Dina fötter bundna mot bordsbenen och armarna utsträckta och fästa i de andra bordsbenen.
    Ger utmärkta möjligheter till att smeka bakifrån för att inte tala om dask på skinkorna med händer och/eller piska.
    Han kan reta dig en stund - gå undan och komma tillbaka ... är bara en fråga om hur länge ni kan hålla er.
    Om man har rätt tomt funkar detta utmärkt på altanbordet - just saying...Tyst

• Anonym (Kåta kvinnan)
    Anonym (Hmm) skrev 2025-10-26 14:37:39 följande:

Han kan ju binda dig framåtlutad över köksbordet. Dina fötter bundna mot bordsbenen och armarna utsträckta och fästa i de andra bordsbenen.
    Ger utmärkta möjligheter till att smeka bakifrån för att inte tala om dask på skinkorna med händer och/eller piska.
    Han kan reta dig en stund - gå undan och komma tillbaka ... är bara en fråga om hur länge ni kan hålla er.
    Om man har rätt tomt funkar detta utmärkt på altanbordet - just saying...Tyst

Hade inte en tanke på att köksbordet kan funka Tungan ute det var ett bra förslag för övrigt Skrattande
  • Anonym (Hmm)

Jaa, det är ju lite svårt att komma åt om du sitter på en stol. Stjärten och musen är ju inte "nåbara" på samma sätt.
    Däremot funkar en stol som "förspel till t.ex ett bord. Ögonbindel och klämmor i bröstvårtorna, bojad vid stolen. Du ser inte men kan ju höra vad man talar om att man ska göra med dig.
    Jag har lite svårt för s.k hårda tag (och min kvinna har verkligen svårt efter händelser tidigare i livet) men jag älskar att retas och hon litar på mig.
    Vanlig piska går bort men vi har en siliconpiska med mjuka trådar som inte gör ont men som kittlas heeeeelt rätt.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Handbojor & liknande...