aldrig trosor eller bh
Är ni troslösa eller utan bh ofta? Själv så äger jag inga underkläder.
skönt
skönt
Jag känner mig sunkig utan trosor. Men jag var troslös under kläder vid ett tillfälle, det var när jag skulle vinna tillbaks mitt ex och kände att jag ville göra allt "rätt" att varenda detalj behövde vara "rätt".
Den enda gången jag är troslös det är när jag duschar vid toabesök och när jag har sex
Jag har aldrig använt BH - utom några få gånger till speciella kreationer - för jag ser inte syftet. Det är ju bara obekvämt?
Trosor däremot tycker jag att man ska ha. En kvinna i fruktsam ålder har ju alltid lite flytningar, och dessutom mens några dagar i månaden (använder du inte trosor då heller?). Det är ofräscht att dessa vätskor rinner efter benen. Dock har jag alltid stora, rymliga bomullstrosor, inget som skaver och stör.
skönt
Jag har inte om nätterna. Inte behå heller om dagarna så ofta.
Vad?
Sover inte alla naken?
Jag (vi) sover alltid naken, har alltid gjort i hela mitt vuxna liv.
Förutom ibland när jag har mens, eller möjligen när jag är sjuk.
Ofta har jag ett litet nattlinne intill sängen, som är enkelt att dra på mig om det skulle behövas när jag stiger upp på natten.
Men oftast stiger jag upp naken.
Barnen vet att vi föräldrar sover nakna, de är vana vid det och ser det som helt naturligt.
Självfallet undviker vi att göra dem generade, vi tvingar inte på dem vår nakenhet. Men de vet att om de väljer att komma in i vårt sovrum så är är vi troligen nakna. När de är små så är det fullkomligt naturligt för dem.
När de blir större visar vi hänsyn, jag kan ta på mig nattlinnet om någon vill krypa ner i sängen, men eftersom de är vana så är det ingen dramatik för dem om de skulle råka se oss nakna.
Vi ser det som en fördel att allt, inklusive föräldrars nakenhet, blir mindre dramatiskt för barnen.
Själv tycker jag det är mycket mera naturligt och mycket skönare att sova naken.
Har iprincip aldrig bh, dels så är det obekvämt och sen har jag rätt små bröst så har inget jätte behov av det. Trosor har jag ibland framförallt när jag har mens.
Känns skönast och mest fräscht med trosor på, skönast med bh.
Jag har ALLTID BH när jag lämnar huset, jag har också trosor på mig förutom i dusch/vid samlag.