• Anonym (Kompisen)

Avsugning tills man kommer?

Man här på 35 år som aldrig fått en avsugning tills jag kommer, hur är det?
    jag Har fått avsugningar och sånt som förspel, men aldrig fått en så Jag kommer bara sådär Utan vidare.
    jag har alltid behövt ta över med handen för att avsluta för tjejer inte lyckas för att antingen ont i käken eller trött. 

• Svar på tråden Avsugning tills man kommer?
  • Anonym (M)

Heller aldrig fått komma i någons mun. Det är absolut en av mina högsta sexfantasier 😩

• Anonym (Saknar)
    Anonym (M) skrev 2025-10-28 12:12:54 följande:

Heller aldrig fått komma i någons mun. Det är absolut en av mina högsta sexfantasier 😩

Samma här. Det skulle vara fantastiskt, men jag får vara nöjd ändå :) Frun är den enda som har sugit mig och hon vill inte ta sperman. Hon gjorde det med en tidigare pojkvän, men lärde sig aldrig tycka om det och har aldrig ens velat prova med mig. Lite surt att han fick uppleva det men inte jag.
  • Anonym (Leif)
    Anonym (M) skrev 2025-10-28 12:12:54 följande:

Det gäller bara att hitta rätt brud någon som gillar sperma. Så underbart och få kuken sugen till slutet och känna läppar och tunga sköta om kuken.
  • Meddelande borttaget
  • Biskutt

Helt underbart, och att få suga en kuk tills man känner den spruta så man kan svälja älskar jag. 

• Anonym (Olle)

Det är fantastiskt om man har en redig kvinna. Min sambo är fenomenalt bra på att suga och älskar att bli sprutad i halsen. Hon ber ofta om att bli knullad i halsen när vi har sex. 

Jag är en lyckligt lottad man. Kvinnor över lag verkar ju jäkligt tråkiga när man läser här på fl eller pratar med kollegor och vänner. 

• Miz B Havin
    Anonym (Olle) skrev 2025-11-08 22:36:05 följande:

Det är fantastiskt om man har en redig kvinna. Min sambo är fenomenalt bra på att suga och älskar att bli sprutad i halsen. Hon ber ofta om att bli knullad i halsen när vi har sex. 

Jag är en lyckligt lottad man. Kvinnor över lag verkar ju jäkligt tråkiga när man läser här på fl eller pratar med kollegor och vänner. 

Nu kan jag bara tala för mig själv.... Men alldeles för många män tror att det räcker att ha en kuk för att man som kvinna ska vilja dyrka den.

Visst... På en fräsch, nyduschad man som sett till att det inte finns tjockt med hår att få i munnen, som luktar gott och tar hand om sin kropp och sitt utseende i övrigt är det underbart att gå ner (även om jag personligen inte vill ha satsen i munnen utan låter mannen välja vart han vill att jag "riktar" kuken när han sprutar).

Men svettig, lurvig och allmänt ofräsch går fetbort på a?la sätt!
Svar på tråden Avsugning tills man kommer?