• NotShare

När den ena tittar på porr

Hej! 

När ens partner tittar på porr och onanerar, gör det att jag känner mig otillräcklig, som att han inte är nöjd med mig. varför vänder han sig dit? vad gör jag för fel? 

• Svar på tråden När den ena tittar på porr
  • Anonym (Man5)
    Anonym (snabbmat) skrev 2025-10-30 22:19:13 följande:
    Önskar att han kunde överraska mig på den punkten nån gång, haha. Jag gillar nog sjukare saker än han. Men det är klart, han kanske har nån hemlig sorts porr som han inte visar mig.

Döljer du porr för din fru/flickvän?
    Så gott det går. Hon vet nog innerst inne att jag kollar, men vill kanske inte riktigt få det svart på vitt.
  • Anonym (snabbmat)
    Anonym (Man5) skrev 2025-10-30 22:32:27 följande:
    Så gott det går. Hon vet nog innerst inne att jag kollar, men vill kanske inte riktigt få det svart på vitt.
    Ledsamt att behöva dölja sånt för en person som står en så nära. Istället kunde det ju varit en gemensam källa till njutning för er om du inte trott henne om att vara så trångsynt.

Klandrar verkligen inte dig i detta. Tycker mest att det är ledsamt och väldigt underligt att så många kvinnor blir så provocerade av ämnet.

Ni kvinnor som blir det: Varför? Känner ni er bortvalda, har ni dålig självkänsla eller vad är det? Vet ni något jag inte vet? Eller är det bara vanlig unken moralism som visar sin fula nuna?
  • Anonym (Tove)
    Anonym (Man5) skrev 2025-10-30 16:04:17 följande:

Dom flesta män kollar porr. Men jag tycker väl att man kan sköta det snyggt så det knappt märks.

Ja, min dumma kille kan sitta helt öppet och runka hemma bara för att reta mig.
  • Anonym (Man5)
    Anonym (Tove) skrev 2025-10-31 19:10:12 följande:
    Om du känner så kanske du ska gå vidare? Han gör det för att han är kåt, inte för att reta dig.
  • freeway
    Anonym (Tove) skrev 2025-10-31 19:10:12 följande:
    Vad är det för imbecillt rövhål du lever med?
  • Anonym (Tove)
    freeway skrev 2025-10-31 22:56:40 följande:
    Vad är det för imbecillt rövhål du lever med?
    En dräng. Men blir såklart knulla ibland.
  • Anonym (Maria)
    NotShare skrev 2025-10-28 21:48:44 följande:
    När den ena tittar på porr

Hej! 

När ens partner tittar på porr och onanerar, gör det att jag känner mig otillräcklig, som att han inte är nöjd med mig. varför vänder han sig dit? vad gör jag för fel? 

Min sambo tittar mycket på porr och runkar, med min fulla tillåtelse. Har får runka och titta på porr (och vilken porr han vill) helt öppet inför mig. Det går inte ut över vårt sexliv. Vi har sex nästan varje dag och dessutom jävligt bra sex. Han laddar om på nolltid och har ALDRIG sagt nej när jag vill och det är för det mesta han som tar initiativ. 

Har han mer sexlust än dig?
    Har ni sex med varandra och verkar han isf nöjd? Män är enkla och behöver för det mesta INTE övertolkas.

Svarar du ja på båda frågor har du INGET att oroa dig för.
    Min sambo säger "Äntligen en tjej som fattar!! Du är drömtjejen!!"
  • Anonym (Antagligen)

Då är han antagligen inte tänd på sig, om porrdockorna är mer upphetsande för honom än du. Bara lämna, han får väl bli ihop med en porraktris istället.

• Motherinlaw

Hade diskussionen med mitt ex, hon ville inte ligga och jag kollade då motvilligt port som hon blev bestört över. 

Kvinnor måste förstå att man inte både kan ha kakan och äta den. 

• Anonym (Leonardo di Papprio)
    Motherinlaw skrev 2025-11-02 19:32:56 följande:

Hade diskussionen med mitt ex, hon ville inte ligga och jag kollade då motvilligt port som hon blev bestört över. 

Kvinnor måste förstå att man inte både kan ha kakan och äta den. 

Ja, det är lite taskigt att inte vilja ha sex, men ändå inte låta partnern njuta på egen hand. Dock bör hen sköta det diskret, inte köra upp det i ansiktet på kärestan.
  • Anonym (snabbmat)
    Anonym (Leonardo di Papprio) skrev 2025-11-03 14:06:57 följande:
    Ja, det är lite taskigt att inte vilja ha sex, men ändå inte låta partnern njuta på egen hand. Dock bör hen sköta det diskret, inte köra upp det i ansiktet på kärestan.
    "Lite taskigt" är en total underdrift här. Att tvinga på någon celibat är inte snällt alls. Förstår de män som inte vill stanna i en sån relation.
Svar på tråden När den ena tittar på porr