-
-
Svar på tråden Behåll oss förskollärare i Hammarö kommun!
-
Jossan21 skrev 2025-10-28 23:12:37 följande:Behåll oss förskollärare i Hammarö kommun! https://www.skrivunder.com/behall_forskollararna_i_hammaro_for_barnens_framtid -
Vad är det du vill diskutera? Du har bara en länk till något utan att ens ge oss något som helst underlag.
-
Läste du inte rubriken?Anonym (Vad?) skrev 2025-10-30 10:44:06 följande:Vad är det du vill diskutera? Du har bara en länk till något utan att ens ge oss något som helst underlag.
Inte så svårt att förstå vad det handlar om, tycker jag. -
Tyvärr kommer detta bli betydligt vanligare inom några år, då dom låga födelsetalen kommer visa sig.
Jag bor själv i en kommun, där jag undrar lite hur dom tänker. Dom har redan nu förskolor som har lediga avdelningar där det står tomt. Trots detta bygger dom förskolor som ogräs. Vad kommer inte detta kosta, när allt fler kommer få stå tomma. För att det föds för få barn.
Med tanke på samhällsutvecklingen där det blir mer polariserat emellan kvinnor och män med. Speciellt politiskt. Dom har sett redan nu att yngre intresserar sig allt mindre för sex med. Jag tror inte att detta kommer bli bättre inom en snar framtid.