Älskar sexet men det tar stopp
Hej,
Jag ska förklara det här så gott jag kan och kort.
Jag har varit med min sambo i strax över ett år nu och hon har alltid haft svårt med att ta insiativ till sex. Hon har aldrig haft bra sex enligt henne och kan räkna på en hand hur många gånger hon har fått en orgasm innan vi träffades.
Hon älskar vårat sex och närheten vi har tillsammans och enligt henne är det något som hon aldrig tidigare haft, ändå fast hon har varit i relationer innan mig, Men ändå fast hon älskar vårat sex och jag prioriterar alltid att hon ska få komma först och det gör hon så tar hon aldrig insiativ till sex. Enligt henne så får hon som en barriär framför sig ändå fast hon vill och älskar vårat sex liv.
Och det leder till att jag alltid måste ta stegen dit för att vi ska ha något. Hade jag inte gjort det så hade vi troligen aldrig haft sex. Jag vill gärna att vi ska ha kul och testa saker ömsesidigt men där blir det också ett nej från henne för att hon är så sluten. Jag har tagit upp det här med henne och när jag gör det kommer hon på sig själv och mår dåligt över det för hon vill så gärna mer men det tar stopp.
Vad ska jag göra ?