• Anonym (Umi)

Pussyfree?

Någon här inne som lever i ett förhållande som innebär att mannen på ett eller annat sätt inte har tillgång till kvinnans fiffi?

Detta kan absolut se annorlunda ut, från att han inte får penetrera henne till att han inte får ta eller känna på henne men göra allt med mun och fingrar. Ni som ev lever så vet att det finns olika nivåer. 

Skulle vara intressant att höra vem som tog initiativ, hur det funkar mm. 

• Svar på tråden Pussyfree?
  • Anonym (Kvinna så ini....)
    Anonym (Troligen) skrev 2025-10-29 11:56:38 följande:
    Förmodligen så blev du som kvinna lite kränkt och valde Kalle som nick och ville ge igen lite verbalt.
    Blir ju lite konstigt när du skriver om fördomar när du själv började pajkastningen. Som att det skulle vara en omöjlighet att en man skulle reagera på detta inlägg. 
  • Anonym (Troligen)
    Anonym (Kvinna så ini....) skrev 2025-10-29 19:28:25 följande:
    Blir ju lite konstigt när du skriver om fördomar när du själv började pajkastningen. Som att det skulle vara en omöjlighet att en man skulle reagera på detta inlägg. 
    Jag tror bara att det är flera kvinnor här som skriver med ett mansnamn när dom tror att det faller bättre ut.
    Anonym (Troligen) skrev 2025-10-29 19:58:39 följande:
    Jag tror bara att det är flera kvinnor här som skriver med ett mansnamn när dom tror att det faller bättre ut.
    Och de trodde bara att du är som TS. Vad är skillnaden liksom.
  • Anonym (Troligen)
    Anonym (Kvinna så ini....) skrev 2025-10-29 20:19:34 följande:
    Och de trodde bara att du är som TS. Vad är skillnaden liksom.
    Skillnaden är att jag troligtvis har rätt.
    Anonym (Troligen) skrev 2025-10-29 20:21:24 följande:
    Skillnaden är att jag troligtvis har rätt.
    Nej, du gissar lika precis lika mycket och Översten är ju man helt klart. A
  • Anonym (Troligen)
    Anonym (Kvinna så ini....) skrev 2025-10-29 21:13:20 följande:
    Nej, du gissar lika precis lika mycket och Översten är ju man helt klart. A
    Jo, jag gissar. Men jag har nog rätt. Översten är troligen en man ja.
    Anonym (Troligen) skrev 2025-10-29 22:29:18 följande:
    Jo, jag gissar. Men jag har nog rätt. Översten är troligen en man ja.
    Precis, du gissar. Ändå kastar du första stenen och anklagar andra för att de gissar.
  • Anonym (Troligen)
    Anonym (Kvinna så ini....) skrev 2025-10-29 22:34:47 följande:
    Precis, du gissar. Ändå kastar du första stenen och anklagar andra för att de gissar.
    Kastar första stenen? Det är inget brott att vi pratar om. Alla gissar på allt möjligt. Är det inte ok att ha en teori om något på ett diskussionsforum?

Några har en teori även om mig här som inte stämmer, men jag är inte kränkt för det.
  • Anonym (Umi)
    Anonym (Ibland) skrev 2025-10-29 16:23:18 följande:

Min fru har fått strålning mot livmoderhalscancer och har ärrbildning, Hon njuter inte som förr av penetration, så vi gör bara det en liten stund. Sen tillfredsställer vi varandra på andra sätt.

Min fru tycker inte om när vi knullar så, det har gått så långt att det har månader sedan jag var inne i henne senaste gången. När jag påminde henne så sa hon att hon inte saknade det alls, hon blir tillfredsställd på annat sätt ska tilläggas. 

Jag frågade när hon trodde jag skulle få vara i henne, om det skulle ske detta år varpå hon sa, det tror jag inte. Så nu har jag ett eventuellt datum i framtiden som jag kanske får komma in i henne nästa gång. 

• Anonym (M)
    Anonym (Umi) skrev 2025-10-30 07:33:48 följande:

Min fru tycker inte om när vi knullar så, det har gått så långt att det har månader sedan jag var inne i henne senaste gången. När jag påminde henne så sa hon att hon inte saknade det alls, hon blir tillfredsställd på annat sätt ska tilläggas. 

Jag frågade när hon trodde jag skulle få vara i henne, om det skulle ske detta år varpå hon sa, det tror jag inte. Så nu har jag ett eventuellt datum i framtiden som jag kanske får komma in i henne nästa gång. 

Vill du vara i henne eller går du igång på att bli nekad?

Om det är det sistnämnda så har du väl en rätt bra situation. Om det är det första alternativet är det kanske dags att prata igenom er relation. Ingenting kommer bli bättre av att du går runt och väntar på att kanske få stoppa in kuken igen någon dag.
  • Anonym (Jag)

Jag behöver inte alls penetration. Jag tycker att det är mycket mer intimt att slicka henne till orgasm. Att jag med mitt ansikte är i kontakt med hennes orgasm gillar jag. Men om hon vill att jag tränger in i henne och att hon kommer den vägen så gör jag naturlitvis det. Men mig kvittar det. Pentetration ger mig inget. Jag kan gärna vara utan

Anonym (Troligen) skrev 2025-10-30 07:15:37 följande:
    Kastar första stenen? Det är inget brott att vi pratar om. Alla gissar på allt möjligt. Är det inte ok att ha en teori om något på ett diskussionsforum?

Några har en teori även om mig här som inte stämmer, men jag är inte kränkt för det.
    Nej, det är varken ett brott eller en teori. Däremot var det ett påhopp på något du även själv gjort. Det var bara det jag ville påpeka för dig. Gör vad du vill med det. Vi kommer inte längre. Ingen är kränkt.
  • Anonym (Troligen)
    Anonym (Kvinna så ini....) skrev 2025-10-30 13:46:35 följande:
    Nej, det är varken ett brott eller en teori. Däremot var det ett påhopp på något du även själv gjort. Det var bara det jag ville påpeka för dig. Gör vad du vill med det. Vi kommer inte längre. Ingen är kränkt.
    Du verkar också vara rätt säker på saker du inte kan veta. Som tex att ingen blev kränkt. Jag diskuterade med ?Kalle? och så går du in och svarar. Du vet väl inte om den sk Kalle eller någon annan blev aningens kränkt?
  • Anonym (Umi)
    Anonym (M) skrev 2025-10-30 08:03:31 följande:
    Vill du vara i henne eller går du igång på att bli nekad?

Om det är det sistnämnda så har du väl en rätt bra situation. Om det är det första alternativet är det kanske dags att prata igenom er relation. Ingenting kommer bli bättre av att du går runt och väntar på att kanske få stoppa in kuken igen någon dag.
    Kan väl inte sticka under stolen med att jag går igång på att bli nekad detta intima av henne. 
  • Anonym (Troligen)
    Anonym (Umi) skrev 2025-10-30 16:58:18 följande:
    Kan väl inte sticka under stolen med att jag går igång på att bli nekad detta intima av henne. 
    Då är väl allt frid och fröjd? Du får som du vill?
  • Anonym (Umi)
    Anonym (Troligen) skrev 2025-10-30 18:12:13 följande:
    Då är väl allt frid och fröjd? Du får som du vill?
    Ja, så är det. Jag ville med tråden höra hur det ser ut i andra förhållanden men tråden tog en verklig skruv. Uppenbarligen inte alla som känner till fenomenet pussyfree. För den nyfikne går att googla. 
  • Anonym (Umi)
    Anonym (Jag) skrev 2025-10-30 08:27:39 följande:

Jag behöver inte alls penetration. Jag tycker att det är mycket mer intimt att slicka henne till orgasm. Att jag med mitt ansikte är i kontakt med hennes orgasm gillar jag. Men om hon vill att jag tränger in i henne och att hon kommer den vägen så gör jag naturlitvis det. Men mig kvittar det. Pentetration ger mig inget. Jag kan gärna vara utan

Håller med, jag känner just nu ett annat lugn i att inte förväntas bli hård och penetrera henne i tid och otid. Jag ger hellre henne njutning på annat sätt, med händer eller min mun. Men att hon också påminner mig att jag inte tillåts penetrera henne för närvarande och har inte gjort på mer än 6 månader nu är också psykologiskt speciellt. 
Svar på tråden Pussyfree?