• Anonym (Misstänksam)

OTROHET hur vet man!!

Hur beter sig någon som är otrogen?
    Var det något speciellt som gjorde att ni förstod.

• Svar på tråden OTROHET hur vet man!!
  • Anonym (Akkurat)

Beror på om de är korkade eller smarta annars, samt om de vill dölja otroheten eller faktiskt inte bryr sig/ önskar bli påkomna och att den andra gör slut.

De klassiska tecknen är att de verkar extra glada, fixar till sig fast de bara ska till jobbet, kanske börjar träna/tränar mer osv. Och då är man ofta delvis kär också.

De som bara vill ha mer sex kommer inte att bete sig så. De passar in träffar i tillvaron var det går. Ett lunchmöte ute, träffas i sommarstugan när det ska "renoveras", hitta på en jobbkonferens och båda tar ledigt och försvinner ett dygn. De är inte ute efter att byta relation och är därför mycket diskreta.

Vanligaste sättet att få en otrohet avslöjad idag är genom mobilen, enligt en parterapeut jag känner.

• freeway

Om ser sin partner bli påknullad av en okänd människa så är hen nog otrogen. Det kan ju vara ett tecken iallafall.

• Anonym (Aline)

Mer distanserad 
    Mer hemlighetsfull
    Inne i sin egen värld
    Ständig koll på sin mobil och har den alltid med sig ( i badrummet osv)
    Extremt intresserad av träning och kläder, hatade sånt innan ( påstod att han börjat tänka på hälsan mer).
    Mer benägen att starta bråk, irriterad lättare
    Diskuterade inte lika mycket och intensivt om framtidsplaner 

Min magkänsla sa att något var väldigt fel eftersom det blev lite av en personlighetsförändring. Han ( mitt numera ex) medgav till slut att han blivit förälskad i en kollega.

Svar på tråden OTROHET hur vet man!!