Nån som fått presenter från Temu?
De här "välj 8 saker för 0 kr", nån som vet hur det funkar?
De här "välj 8 saker för 0 kr", nån som vet hur det funkar?
Varför köper du därifrån?
Nej, har aldrig fått någon present därifrån.
Har aldrig köpt något därifrån och skulle definitivt aldrig ge någon present därifrån. Vem handlar ens där?
Har knappt råd med mat för dagen. Kläder köper jag aldrig sen extremt länge. Men nu har jag endast ett par mycket slitna gympaskor. Skulle behöva varma skor till vintern. Därför måste jag handla där för MAX 200 kr.
Hej. jag har beställt från Temu några gånger. Kvaliteten kan variera, ett tips är att läsa kommentarerna innan du beställer ngt. Har beställt ett par gympaskor och ett par gummiskor, var noga med att kolla storleken ordentlig, finns mått utskrivet. Annars har jag beställt lite teknik prylar, massage tillbehör, hjälpmedel till min mormor, saker till hunden m.m. Har utnyttjat deras gåvor, så pass många gånger att dem har höjt beloppet jag måste beställa för, att jag har slutat beställa därifrån. så beställ du därifrån
Nej, har aldrig fått någon present därifrån.
Har aldrig köpt något därifrån och skulle definitivt aldrig ge någon present därifrån. Vem handlar ens där?
Har knappt råd med mat för dagen. Kläder köper jag aldrig sen extremt länge. Men nu har jag endast ett par mycket slitna gympaskor. Skulle behöva varma skor till vintern. Därför måste jag handla där för MAX 200 kr.