• Anonym (Spöke)

Ghostad- wtf

ej! Jag känner mig så frustrerad så jag behöver få lite objektiva inputs😊

Jag dejtade en kille som jag träffade via en online app för cirka tre veckor sedan. Vår kontakt har varit via Whatsapp då vare sig han eller jag har sociala medier. Allt kändes bra tills i fredags. Jag var iväg på en tjänsteresa och var därför inte lika aktiv vid min telefon som vanligtvis. Märkte dock att även han tog god tid på sig att svara och när jag kom hem hade jag ett sms där han bad om ursäkt för sina sena svar då det varit mycket på jobbet. Jag svarade att det är lugnt då jag också varit upptagen. Han skickade sedan en bild hur han satt och drack med sin vän. Jag svarade att dem verkade ha det trevligt men råkade sen somna. Vaknade av tre sms från honom där han även skrivit hallå? Jag svarade att jag somnat och frågade om han var vaken. Han svarade då att han är ute på en bar. Jag skrev; då ska jag inte störa, ha det så roligt så kan du väl skriva när du kommer hem.

Sedan dess-radiotystnad! Jag skrev till honom och frågade om han överlevde natten. Men inga svar. Nu har det alltså gått tre dagar och han har dessutom varit aktiv på whatsapp och ändrat sin status, men väljer alltså ändå att inte svara.. Den bittra sanningen är att han ghostar mig, men varför? Jag kämpar med att inte höra av mig och har tillochmed raderat vår chatt🥲 Är det bara så att han tappade intresset på ett par timmar? Eller träffat någon annan?
  • Svar på tråden Ghostad- wtf
  • Anonym (Hmmm..,,)

Skulle tyvärr gissa att han träffat nån annan som han blivit mer intresserad av. Tråkigt i så fall, men ni har ju nyss träffats så jag tycker du bara kan försöka lägga det bakom dig och gå vidare.

Svar på tråden Ghostad- wtf