Anonym (Undrar) skrev 2025-11-04 12:50:19 följande:
Hur kan man tycka djurungar är sötare?
Seriöst, hur kan man tycka djurungar är sötare än bebisar och småbarn? Jag har en dotter på 3 månader, personligen tycker jag inget slår hur söt hon är. Min väninna har skaffat kattungar och hon tycker de är sötare än min bebis. Hon tycker djurungar är sötare än bebisar och barn generellt sätt och jag förstår inte hur man kan tycka djur är sötare?
Hur kom ni ens in på det? Frågade du om hon tycker din bebis är sötare än hennes kattungar? Vem frågar det haha, låter superkonstigt.
Eller sa hon det själv från ingenstans , att hennes kattungar är sötare än din bebis? Det var kanske inte så trevligt isåfall. Eller sa hon att kattungar är sötare än bebisar i allmänhet? Det får man ju tycka.
Skulle själv aldrig ens kommit på tanken att jämföra men kattungar är ju nästan alltid söta medan bebisar kan se ganska lustiga ut ibland , speciellt i början. Så jag förstår lite hur hon tänker. Även om jag såklart tycker mina egna barn är sötare än alla kattungar i världen, det tycker man ju oftast. Men även mina barn såg ut lite som aliens när de var nyfödda haha , nyfödda barn är ju ofta liksom lite fulsöta :)